![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mikjuksen apukuskin paikka vapautui minun puoleltani. Lisää tietoa PäHäMa:n Social Group sivuilla. ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
tuonku ois tienny aikanaa ni mie oisin voinu lähtee kyitii istummaa jos mut nyt yleensäkkään kelpuutetaan kyitiläiseks t.hermanni nyypinä
|
|
||||
|
||||
![]()
miten puolijoukkue teltta? vai pikku teltat mukaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
MItäs reittiä viisumiin ja otetaanko mosa mukaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä laitoin omaa viisumi hakemukseen Svetogorsk,Andrea,hiitola,viipuri. kaipa niillä pärjää
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja lähtökö keskiviikko iltana? Mihis vedetään porukka kasaan vai pääseekö kaikki yhtaikaa? Itse olen koko viikon lomalla joten ihan sama. En oo tonne Oulaisten kisaankaan lähössä niin ei tuu mitään paniikki pajotusta ennen reissua.
|
|
|||
|
|||
![]()
me ei varmaan päästä lähtee ennen kuin torstaina,
mut eiköhän sieltä loppu porukka löydy. mahtuukos kellekkään puoljoukkue teltta kyyttiin? |
|
|||
|
|||
![]()
Eräällä pähäman jäsenelle oli riskiretkellä mukana erittäin pätevän oloinen matkamiggi, sponsoroiskohan kyseinen henkilö laitteen mukaan reissulle?
![]() Viimeksi muokannut mikjus : 08.05.2009 09:42 |
|
||||
|
||||
![]()
Pätevää, tai varsinkaan erittäin pätevää matkamigiä ei voi luvata, mut me voidaan ottaa viipon kyytiin ceboran pikkumigi joka polttaa 24V:lla ihan kivasti jos turakorjauksia tarttee tehä..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 24 v hydr.pumppu n. 15-20 l tuotolla.... | poiu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 07.09.2015 05:37 |
24.10.2009 Offivarusteen Officrossi | -Juuso- | Tapahtumat | 491 | 15.01.2010 20:30 |
Juhannusajot Tikinmaassa 20.6.2009 | joyx | Tapahtumat | 17 | 28.06.2009 07:54 |
NORT Safari 24.1.2009 | MikkoVuorsola | Tapahtumat | 5 | 07.01.2009 19:12 |
SAFARI 20.3-24.3 Venäjälle(pääsiäinen) | ORR | Tapahtumat | 39 | 30.03.2008 01:53 |