![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Myyty Hoplaa!! Löysin varastosta ison kasan myymätöntä tiivistettä. Laitetaan hinnaksi 1€/m tai hyvä tarjous jos ostaa enemmän kuin 5 metriä. Jos ostaa 20m niin kaupanpäälle tulee 5m.Myyty
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. Viimeksi muokannut pastirolli : 29.04.2009 16:04 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
minkä kokoinen toi pallo on ?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
25 metriä tiivistettä kiinnostaisi jos vielä löytyy.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
ei kun ton tiivisteen pallon halkaisija, voisin ottaa tuon 25m kiepin jos toimitat postiin
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Muistista Pastirollin puolesta että pallo noin 12-13mm halkaisijaltaan.
Erittäin passelia esim. Land Rover Serieksen sekä defendereiden oviin ! |