Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.04.2009, 09:16
IHKULAINEN:n Avatar
IHKULAINEN IHKULAINEN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 148
Perusasetus

pientä päivitystä tännekkin.
Eli Nivan sain vihdoin käymään!!. Komiat äänet ilman ilmanputsareita ja vuotavalla putkella. Kuullostaa tehokkaalta!
Aluks koneenkorva otti kiinni etuperän kiinnitysrautaan niin koko koppa täris ja oli järkky meteli! Se on nyt korjattu.

pitää säädellä Megasquirttia ja pistää jarrui ja sähköi kuntoon, niin pääsee koeajolle.
Jäähdytysnesteen sekaan ilmestyi öljyä, joten voi olla että kannen joutuu vielä irroittamaan.
Niin ja sitten toinenkin pensapumppu meni jumiin! prkle! Ja flekti hajos!

Tuli tehtyä nyt se tuplakäsijarru Tosin kun testasin sitä niin toisen puolen vaijjerin kiinnitys koppaan hajos. Tulee nyt tupla-voimalla veto siihen vaijeriin.

Helmapalkkia ostin. 60x100 6mm? seinämällä kaipa se kestää.

__________________
Niva- ei tarvitse katua
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.05.2009, 11:50
IHKULAINEN:n Avatar
IHKULAINEN IHKULAINEN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 148
Perusasetus

Kuvia olen muutaman lisänny tonne --> http://picasaweb.google.fi/ihkulainen/NIVA

Keulille sovittelin tuplaflektipaketin. Mahtus just ja just (rälläköimällä). Jäi sopiva kolo öljyjäähylle syylärin viereen, eli flekti jäähdytää sitäkin. Pitänee siis josku se öljyjäähy tuonne laittaa. Toi kone on kova kuumentamaa öljyjä.

Sain bensapumpun pyörimään ja löysin sopivan esisuodattimen sille motonetistä.

Jäähdytinesteet oli jännän väristä. Huuhtelen vesitilat, ja tutkailen josko kansipahvi falskaa...:/

Kaipa Niva pian jo liikkuu..
__________________
Niva- ei tarvitse katua
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Lada Nivan ohjekirja! O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 20.02.2008 09:21
Ostettu o/ 5j-15 lada nivan vanteet gtkossu O/M/V Renkaat ja vanteet 1 04.02.2007 18:26
M:LADA NIVAN OSIA sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 05.10.2006 14:12
LADA NIVAN KÄYNISTYSVEIVI sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.01.2006 20:05
O; Lada Nivan kori Pauli O/M/V Muut 0 20.12.2003 12:16


Sivu luotu: 00:41 (GMT +2).