![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() YOKOHAMA GEOLANDAR M/T (G001) http://www.rengaskauppa.net/rk/renkaat/hae/YOKOHAMA tuollaiset laitoin itelle läjän alle. itellä tulee ajettua n.40% tietä ja 60% metsää. hiljaiset myös asfaltilla.
|
|
|||
|
|||
![]()
Greepyt vaan alle
|
|
||||
|
||||
![]()
Olen kans funtsinu noita greepyjä. Paljon kuullut kehuja niistä , ja ei kuulemma mene maastossa pienet oksat kupeesta läpi. Kestänevät myös hyvin vanteilla vaikka ajelisi pienemmilläkin paineilla. Siis ilman mitään bed lockereita ( vai mikä se oli ). Mietin tota yokohama geolanderiakin , mutta kuuleman mukaan heikko viiltosuoja renkaan kupeessa (?) Miten lienee... Toimiskohan nuo geolanderit 15x10 vanteella missä et -44 ?
Viimeksi muokannut -Explorer- : 29.04.2009 14:27 |
|
|||
|
|||
![]()
no mitä ite nähnyt greepyjä niin ne kyl vaati bedlokit jos meinaa pienillä paineilla ajella, alkaa muuten vanne pyörimään renkaassa tyhjää .
mulla on noi yokohamat just 10x15 et -44 vanteilla. tuos pari kuvaa. ![]() ![]() ![]() offivarusteen seloste renkaasta. Yokohama geolandar 001 on alkuperäinen Japanilainen legenda josta Fedima Extreme ja Insa Sahara ovat kopiota. Erittäin hyvä ja mukava katukäytös, silti mahtava pito maastossa. Suosittelemme! |
|
||||
|
||||
![]()
bfg mt jos haluaa hiljasemmat, ja ehottomasti muuten creepyt. itellä 37 creepyt, äänekkäät tiellä mutta ihan ok ajaa, joskin nuo 14,5 leveet hiukan uraherkät...
|
||||
|
||||
![]()
Alkaa kallistumaan Youkohama geolanderin puolelle. Vai onko lisä tietoutta ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on yokohamat,kylläkin 33" hoojiissa.Pitoa löytyy ihan hyvin ja ovat hiljaiset ajella.Olen 25000km rullannut noilla ja voin suositella.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Levike kumia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.03.2008 13:24 | |
Kumia Ruotsista? | kimmop | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.01.2006 18:05 |
Tuoretta kumia | projuzi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.09.2005 16:51 |