![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulle sopii ainakin tuo perniön ABC, kun pitää noukkia beejii perniöstä kyytiin. mihin aikaan?
|
|
|
||||
|
||||
|
Eiks siel Kemiös pitäny olla joskus klo 11 am? Ennen sitä? Klo 10 reikä,reikä? Vois hörpätä kaffet siel ABC:lla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo, koitetaan kymmeneks aabeeceelle.
|
|
|
|||
|
|||
|
Maasto Kemiössä=Ensin kovapohjaista(sisältäen muutamia kallionousuja ) sen jälkeen puhtaampi kallioalue missä voi kikkailla ja se kaikille tarkoitettu leikkikuoppa (vettä ja suovelliä)
Nuotiotauon jälkeen muutama kivikko ja sit alkaa taas jakso sekalaista (pääasiassa kovempaa) metsäajelua. Sen jälkeen mennään kohti suonreunaa ja pehmeempiä paikkoja,toki sieltäkin löytyy muutama kovempi töppärä. Ja tosiaan yhentoista jälkeen voi vaikka saapua paikalle,ei ole niin tarkkaa. Ja jos tulee jollain kysymyksiä mieleen tai jotain muuta niin tässä vielä mun numero 0400599010 |
|
|
||||
|
||||
|
joo pyritään olemaan kympiltä apsilla
|
|
|
||||
|
||||
|
Kympiltä myös ABCllä olen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Pyritään olemaan jo kympiltä hereillä
![]() Ei vaan, kalusto on tankkausta vaille valmis. Enää aamusta työkalut & osat kyytiin, range trailerille ja kaupasta vähä makkaraa.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| salon seudulla maastoajoja ? | arhe | Tapahtumat | 4 | 06.02.2008 14:10 |
| Perhanan ympäristö hörhöt | VonLeka | Chit-Chat | 35 | 28.04.2006 08:58 |
| Kotka - Hamina ja ympäristö | ariman | Tapahtumat | 12 | 27.09.2005 11:59 |
| Harrastajia Salon suunnalla | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.09.2003 09:04 |
| Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |