![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Pitääpä viikonloppuna prässin kanssa käydä kardaanin kimppuun. Ei se ainakaan huonommaksi muutu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mee hydraulifirmaan siä se onnistuu.Mulle tehtiin 2 viikkoo sitten.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jatketaampa tätä vanhaa ku en löytänyt uudempaakaan.
Nyt ku kuorkin etukardaani sai osumaa ja pitäisi saada se taas hieman suoremmaksi, niin tietääkö joku Keski-Suomesta sopivaa tekijää firmaa tai yksityistä (offaria). Yksi firma pyysi koko hoidosta noin 500e töineen ja putken osuus taisi olla 120e. Kuulosti aika kovalta hinnalta. |
|
||||
|
||||
![]()
Nostellaan, miten pitkää nuo hydrauli liikkeissä tehdyt supistukset on toimineet?
Onko mitään uusia niksejä hj kardaanin liukujen tiukkaamiseen? Pinnoitteita tai muita? Ongelmana että liuku antaa ääntä, on siis väljä, rauhoittuu rasvaamisen jälkeen hetkiksi muttei pitkään pysy. |
|
||||
|
||||
![]()
Toimi ihan hyvin mutta en tiedä mitään hytikka firmaa joka suostuisi noin puristelemaan enään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Okei! Mietin sellastaki jos sais boirit oikeen puhtaaks ja kemialkisen metallin sivelis boiriin, oikee nopee käyttäs pohjassa ees taas ja irti. Antas kuivuu ja toivoo että ne sopis vielä sisäkkäin.
![]() Voiskohan toimii? |
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon noita puristellut ihan hyvällä menestyksellä kanssa töissä.
Jos on väärä kardaanikulma,Niin hakkaa äkkiä taas väljäksi. Takakardaanin puristin omasta 3-4vuotta sitten ja on ihan tiukka edelleen. Etukardaanin jossa on liian jyrkkä kulma/ei samassa linjassa laipat=Vuoden välein joutunut tiukkaamaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tuplanivel kardaanin korjaus | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 62 | 19.06.2017 19:08 |
Rungon korjaus | Vilz | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.11.2015 15:55 |
Sivupeilin korjaus | riude | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.04.2009 10:41 |
Vaijerin korjaus | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2006 23:40 |
TH700:n korjaus | Runner | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 21.05.2003 09:29 |