![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joo tiiliskivi kaasupolkimen alla tulis halvemmaksi
![]() Alhainen painopiste on asiaa ja sen eteen kannattaa tehdä vähän töitä. |
|
#4
|
||||
|
||||
Jo liikkuu ajamalla.
Pikkusen on taas projektit venähtänyt kun kolmatta viikkoa vaivaa toi flunssa mutta jotain pientä on saatu tehtyä.
Etu kardaani merkkaa reviiriään tohon öljy pohjaan. taka päässä joutuu varmaankin rajoittamaan sinään joustoja hieman. Etu päähän täytyy tehdä lisää tilaa loksuihin. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
minka kokoiset on nuo hydr assistantin letkut ja liittimien sis'halkaisija simpukan puolella kun kaveri tekee viikolla nuo letkut ja liittimet
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pitäis ottaa noi letkut joku kerta irti ja käydä teettättämässä vara letkut mut ei vaan oo jaksanut. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
nyt löytys sulle RCV Performancelta vahvempaa osaa porttaaliboksien sisälle:
https://rcvperformance.com/store/cat...60afa75e6fee97 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Datsun Patrol -82 3.3diesel | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2009 11:03 | |
| Myyty: Datsun patrol | MF356 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.03.2008 16:26 |
| M: Datsun Patrol vm:81/VOI POISTAA | Hespa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.02.2008 22:33 |
| M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
| M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |