![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tätä Projektiahan en muistanutkaan! missähän "suomi"mallisissa toyotissa tuommosia moottoreita on käytetty? kiinnostas tuollanen pumppu sovitella 3b:hen!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
oiskos siellä دبيّ, دولة الإمار enempi noita moottoreita purettuna, jos lähettäsit mulle yhden kappaleen tommosia pumppuja?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Niin se menisi varmaan aika helposti 3B jakokoppaan.. Uskoakseni tällä moottorilla olevaa landcruiseria on tuotu Eurooppaan mallinimellä BJ-71.. Voin joku päivä ottaa pumpun kyljestä numerot jos on tarvetta?.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se olis joo hyvä juttu! tilasin meinaan tänään yhden pumpun purkaamolta, ja sen vuosimalli oli ehkä -92 ja dynasta, mahdollisesti turbomallista? niin olis hyvä et vois kattoo onko se samanlainen! muistatko minkä ikänen tuo sun motti on? |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on jostain syysta semmonen kasitys etta BJ71 ois sama kuin BJ70, mutta oikeen puolen ohjauksella, mutta ei ois eka kerta kun oon vaarassa..
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuo minun moottori on joko 88 tai 89 vuodelta. Tuo pumpun toyota numero on 22100-58360 ja ND PES4A90D320RND119 sitten tämä nippondenson numero, eli samaa PES sarjaa kun Bosch pumput työkoneissa mutta säädin erilainen. http://repairmanual.free.fr/engine_manual_3B_13BT.pdf linkistä ladattavassa korjausoppaassa on sivuilla 200-210 aika kivasti säätöohjeita ja siellä on myös sisuskalut hahmoteltuna pumpusta. |
|
||||
|
||||
![]()
Mites tuo 13B-T moottorin sammutus muuten tapahtuu? onko pumpussa jokin mikä katkasee polttoaineen syötön vai?
|
|
|||
|
|||
![]()
Sammutus tapahtuu solenoidiventtiilillä joka ohjaa jarrujen alipaineella imusarjassa olevaa sulkuläppää (kuin kaasuläppä bensa autossa). Tämän sulkuläpän ja moottorin valistä imusarjasta menee syöttöpumpun kalvolle letku joka lisää syöttöä ahtopaineella ja taas alipaineella syöttö menee nollille, eli läppä kiinni ja kalvo ohjaa syötön kiinni..
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Zukizuki rojekti.(moottorin vaihto loppusuoralla) | Zamppa | Maasturiprojektit | 92 | 01.10.2009 19:27 |
Moottorin vaihto Range 3.5: kaasari -> EFI | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 17.11.2007 00:12 |
gd240 moottorin vaihto? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.09.2007 14:46 | |
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.02.2007 09:15 | |
Kuorma-auton moottorin vaihto yms. | Peltonen | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 17.12.2004 10:49 |