Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.04.2009, 14:35
Offijäbä:n Avatar
Offijäbä Offijäbä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.02.08
Sijainti: Kaavi
Viestit: 709
Perusasetus

No nii hiljaa hyvä tulee.

Tänään pistin patrollin talliin. Piti ensin vähä valoja karsia pois ennen kun meni talliin tai katos mikä tämä nyt on

Takaa karistelin lukko akselin irti se lähtee uuteen kotiin

Ja kaikki jos menee suunnitelmien mukaan nii tämän viikon lopulla pitäs olla uudet akselit kotona.

Lehtiä en kehannu vielä ottaa pois kun pitää työntää vielä vekotin ulos siksiaikaa kun otan korin pois päältä.









Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.05.2009, 18:35
Offijäbä:n Avatar
Offijäbä Offijäbä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.02.08
Sijainti: Kaavi
Viestit: 709
Perusasetus

Projekti on nyt vähän jäissä.

Mutta eiköhän se tuossa 2 viikon sisään rupea edistymään.

Piti hommata tämmönen kikotin siksi aikaa kun patrolli on osina.

Patrollista pöllin vinssin. Puolipäivää väkertelin vinssipetiä ja puskuria

Ja nyt tämä olis sit myynnissä


Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.05.2009, 18:38
Offijäbä:n Avatar
Offijäbä Offijäbä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.02.08
Sijainti: Kaavi
Viestit: 709
Perusasetus

Projekti on nyt vähän jäissä.

Mutta eiköhän se tuossa 2 viikon sisään rupea edistymään.

Piti hommata tämmönen kikotin siksi aikaa kun patrolli on osina.

Patrollista pöllin vinssin. Puolipäivää väkertelin vinssipetiä ja puskuria

Ja nyt tämä olis sit myynnissä


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OHI: Viikonloppuna päivitys Lars Uutiset 0 20.02.2009 16:40
Penkkien päivitys G-mursuun. kouhia Tekniikka & Jutustelu 0 21.03.2007 13:30
Lj:n turbon päivitys. Setä Tekniikka & Jutustelu 7 04.02.2007 18:24
N70 firmware päivitys huoltoliikkeessä tuska Software 6 24.07.2006 14:15
JONEKSEN BJ:jiin Päivitys Jouni Järvinen Tekniikka & Jutustelu 27 13.04.2006 15:13


Sivu luotu: 08:01 (GMT +2).