![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Nuo esitteet ei kerro läheskään aina totuutta koska jokainen valmistaja kehuu omiaan... Lisävarusteet eli isommat kumit vinssi panssarit lukot ym. niiden saatavuus/asennettavuus on kysymysmerkki eli käytännön kokemuksia ja "tehtaan tietoa" eri merkkien suhteen kaipaan. 33-35" kumit ei taida olla monessakaan autossa mahdollista toteuttaa? Kaikki voidaan tehdä ja asentaa itse mutta jos auto maksaa esim. 70000 äyriä niin monellakaan ei ensimmäisenä ole rälläkkä ja migin kolvi kourassa kun auton saa pihaan ja vinssin tarve olisi tiedossa.
|
|
||||
|
||||
![]()
edit:Patrol 275/70 16 joten 33? saa alle
Viimeksi muokannut Pete : 19.04.2009 20:31 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
jaa tässähän hyvä topic.. jatkan tähän kun osuu niin lähelle oma asia.
tulee tässä kesän aikana mietinnän alle yhden auton vaihtaminen uuteen, ei mun oma siis, ei tarvi pelästyä mutta mulla on jonkinlainen sananvalta sen vaihdossa tälläkin kertaa. millasia vaihtoehtoja on jos mä haluan sen olevan: 1+8 paikkanen ja maavaraa enemmän kuin jossain taksimallin transportterissa. neliveto on plussaa ja puhutaan nyt uusista, suomessa myytävistä autoista. siinä ne tärkeimmät speksit, nyt saa kehua... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
mä henk koht. en tykkää portterin kytkimestä, seikkeliä en itse keriinnyt koeajaan mutta ei siinäkään vissiin paljo kummosempi ollut, ja hajos vielä kaiken lisäksi kytkin siitä, nykyinen, vaihdettavaksi tuleva auto on 4motion caravelle, mutta se on ainakin niin onneton alaväännöltään että sillä ei esim. saa venettä järvestä ylös ilman että kytkin savuaa, koneessa kun ei ole ketään kotona alle 2toonnin ja sitte se jo ruopasee.
seikkel nostaa hintaa muistaakseni reilu 4tonnia alustankorotuksen osalta ja saman verran se välitetty laatikko joten reilu 8 tonnia kalliimpi kun normaali 4motion.. |
|
||||
|
||||
![]()
pienissä merkeissä joiden valmistus loppuu tai saattaa loppua kannattaa muistaa jotta takuu velvollisuus päätyy myös konkurssiin.
esim jeepit,cryslerit, gm-tuotteet. samoin vara osa saanti voi tyrehtyä virallisen maahantuojankautta. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4x4 Tatuoinnit onko niitä? | Kumikameli | Chit-Chat | 37 | 13.01.2011 18:08 |
hyviä purkamoja, onko niitä? | evo2 | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 15.12.2005 09:37 |
JEEP "Willys" onko niitä | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.07.2005 08:20 |
Onko offivaruste vielä olemassa? | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.05.2005 07:33 |
Onko olemassa..? | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.01.2004 14:40 |