Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.04.2009, 22:52
fragment fragment ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.03.09
Sijainti: Espoo
Viestit: 3
Perusasetus

otin muutamat kuvat: http://fragment.fi/kuvat/kulmakorpi-2009-04-18/

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.04.2009, 13:08
Heering80:n Avatar
Heering80 Heering80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.12.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 437
Perusasetus

Hieman kuvia meidänkin kierrokselta. Otin vapauden hieman pelleillä noilla kuvilla (eli varmaan monen mielestä pilata ne).

LINKKI

Hauskaa oli, kiitokset ajo- ja grillausseurasta!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.04.2009, 14:54
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Onkos toi jeeppi sama joka seisoo arkisin tapulin euromasterin pihassa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.04.2009, 18:05
JuFFe:n Avatar
JuFFe JuFFe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.11.07
Sijainti: Klaukkala, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

Sama laitehan tuo.
Ite hääräilen siellä hallissa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sperman Näytä viesti
Onkos toi jeeppi sama joka seisoo arkisin tapulin euromasterin pihassa?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.04.2009, 19:03
pikku-pepe pikku-pepe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.03.08
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 502
Post

Pistätkö Issu vaikka yv:nä tai tänne kuvia sieltä risukeula retkueelta..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.04.2009, 19:14
Issu:n Avatar
Issu Issu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 549
Perusasetus

No minähän laitan. Tulihan ilmi vähän tuhoja esim laturi, etuiskari ja ilmeisesti etuperästä jotain ei ole vaan huvittanut vielä kattoa mitä. Muuten oli ihan bueno reissu.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	P4180177.jpg‎
Views:	295
Size:	97,8 Kt
ID:	4984   Click image for larger version

Name:	P4180180.jpg‎
Views:	302
Size:	96,9 Kt
ID:	4985   Click image for larger version

Name:	P4180216.jpg‎
Views:	333
Size:	98,1 Kt
ID:	4986   Click image for larger version

Name:	P4180202.jpg‎
Views:	325
Size:	97,6 Kt
ID:	4987   Click image for larger version

Name:	P4180191.jpg‎
Views:	302
Size:	99,6 Kt
ID:	4988  


Viimeksi muokannut Issu : 19.04.2009 19:31 Perustelu: kuvia lisätty
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.04.2009, 19:41
Issu:n Avatar
Issu Issu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 549
Perusasetus

lisää kuvia


.................
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	P4180193.jpg‎
Views:	250
Size:	98,8 Kt
ID:	4990   Click image for larger version

Name:	P4180203.jpg‎
Views:	1036
Size:	100,5 Kt
ID:	4991   Click image for larger version

Name:	P4180218.jpg‎
Views:	255
Size:	98,2 Kt
ID:	4992   Click image for larger version

Name:	P4180214.jpg‎
Views:	254
Size:	100,8 Kt
ID:	4993   Click image for larger version

Name:	P4180232.jpg‎
Views:	302
Size:	100,4 Kt
ID:	4994  

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kulman kevätkauden päätösajelu la.7.6. Byrocrat Tapahtumat 37 29.06.2008 21:30
Virallinen kesän aloitus Ex_inkkari Chit-Chat 14 17.04.2007 13:39
Kevätkauden päätösajelut Kulmakorvessa 10.6 Byrocrat Tapahtumat 78 28.06.2006 21:56
Työpäivän aloitus sjeeppi Chit-Chat 3 28.03.2006 16:15
Halpa aloitus harrastukseen Tekniikka & Jutustelu 28 18.06.2004 20:06


Sivu luotu: 05:50 (GMT +2).