![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
niinjoo... otakko MF tämmöset 235 kummit vaihdos, jos haen noi loputkin 31"? hintaa olis 235:lla 500€, välirahasta voidaan sopia sit myöhemmin... XD Tai jos vaan tuon sen renkulan takasin oikealle omistajalle... Oli se vaan hyvän näkönen ketaran alla. Täytyypi alkaa säästämään... :/
__________________
RASOR |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jos itekkin laahautuis huomenna pelipaikalle.
Jos Sakke haluut päästä eroon siit mun renkaasta, ni voit heittää sen kyytiin jos on tilaa. En sitä silti just nyt mihinkää tarvii.. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sunnuntaina tulijat ottakaa varaosia paljon mukaan.
![]() Kalustovauriot ovat saapumassa. Tämän päivän ensimmäisen tunnin saldo yks jarruputki kevyestä,kartaanin ristikko raskaasta, tsl kikottimesta kytkin ja sinivalkoisen maastotunkki
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#4
|
||||
|
||||
|
täytyy sitte varmaa tuoda hiluxi lavetilla huomenna sinne niin pääsee poiskin
__________________
-RASOR- Kilosta alkaa ilo, kahdesta remontti. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
RAUMALLE SWAPMEET:TIIN VAPAAEHTOISIA!!!!!!!!!!
Lainaus:
Quotesin tuolta sossuryhmästä tälläisen...... Pörö & Trolli tulee paikalle.....
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa Viimeksi muokannut Pörö : 19.04.2009 20:42 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Voihan perseensuti, onkohan sinne Ihoden ajoalueelle mitenkään mahdollista löytää vähän myöhemmin kuin 11.00? Hokasin just että telkkari lähettää vormulaa alkaen klo. 10, joten ihan ajoissa ei välttämättä paikalle kerkeä. Siis mistä teidät löytää vähän puolenpäivän jälkeen?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Juu kyllä löytää.
Soittelet vaan jollekkin ni kyllä neuvotaan.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ketara saapunee 12.00-13.00. Riippuen Bluuin rapulasta ja miten iten kerkiän aamuisesta turun reissusta takasin. Eli jos siihen letkaan ehdit? Ja on tilaa ajella, kun muut on telonut vehkeet jo siihen mennessä!! ![]() Swappiin kyllä vois lähteä ihmettelemään.
__________________
RASOR Viimeksi muokannut Mutis : 18.04.2009 20:45 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Selvä, otamme kontaktia päivällä jos vaikka aikataulut sopisi yhteen. Viedään vaikka varaosia ensimmäisille tarvitsijoille.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Painoa paljon, järkeä vähän.. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Tuloillaan näillänäkymin seuraavat
Trolli Nopeehopee Ankka ??? BJ (vihree) Ketara (jos mä jaksan hakee )GR (se musta) Tassupate Mersupa Pikkumusta äsjii Hiluxi (Bighouse) Olisko vielä muita? 4-5 autoo sinne alueen viereen ja loput viereiselle kalliolle
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 23.04.2009 10:21 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Ankka tulee jos sen saa sähkövirralla käyntiin.
SUMPEE??? Saako starttia?
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Nythän mä muistin et se ihodesta löytynyt hevosenkenkä on edelleen tos mun puskurissa......... Miki olisit hävinnyt vedon
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#14
|
||||
|
||||
HOXPOX BANAANI!!!
Olikos meillä nyt sitten ajopäivä 9.5 juis:in ranchilla????
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tosiaan rinne todettii kiviseksi ja on siellä vieläkin risuja sen verta että esim jarruputket on kovilla. Saa nähdä vieläkö ankan saa huomenna käymään, sen verta vaikeesti jo starttaa... JOS JOLLAIN ON HJ:N STARTTI OTTAKOOT MUKAAN ![]() Muuten kyllä auto toimi hyvin...
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#16
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=Olkku;553240]Ja TSL(prkl)kikottimest meni viel etuvetoki hukkaa, teemult putos toinen kylkiputki.
QUOTE] Joo ja unohtamatta et raidetankokin tais jossain välis katketa.. Onneks naapurissa oli sähköliimaa, siitä kiitos!
__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu? |