![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Lukekaapa semmosset kirjat kuin: Eniten vituttaa kaikki ja Toisix eniten vituttaa kaikki. Meillä on tässä työmaalla kolleegan pöydällä kyseiset kirjat et jos rupee ottaa rajusti panderolliin ni voi siitä muutaman virkkeen lukasta... niin kyllä rupee taas hymy irtoamaan ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Lunta tulee nii v*****i ja hj:sta laturi paskana ja pitäs lähtä irrottaan ja vaihtaan se
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ITELLA, joka ei osaa päättää missä mä asun vaikkei sen tarvitsekaan päättää kun mä olen kyllä kertonut missä mä asun!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Varpusparvi joka lentää tasasesti vessanpönttöön....Juurikun piti uakkerin jarruja ruveta korjaamaan prkl!!!
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |