![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Renkaat tuli 32/11,5/15, vanteet nyt 10x15 -32 et enämpi passeli ois -15/-20. Takaa pinta pysyy kaaren sisäl, eessä tulee aavistus ulos pitää kehittää jokin levike.. Koneesta otin tuon 30tkm paikalla oleen kannen auki, löytöjä keinuvipuakselista tippunu 2kpl 8mm prikkoja nokan alle ja 5kpl ohjurin kumeja lyöty reippaammasti et katkennu kumi/ jousiosa irti "käyny itelleki joskus poikasna noi" mut et liikkees perk.. ja noi irto osat nii ei oikeen vakuuta tuon ko. liikkeen serfitikaatit..
Viimeksi muokannut Cam1lla : 14.04.2009 17:35 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onkos kukaan paininut kanspahvien kans? Tarvikkeena ei saa kuin yhtämallia "jokamuka" käy kaikkiin?, mut Mitsunliikkeen huoltomanuska antaa turbollekki 91-99 kolmea paksuutta.
Saas nähä saako nuist kuvist selvää känny kameral otettu, omal koneel näkyy just ja just.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos meinaat selvitä vähällä rahankululla, niin osta orkkis tiiviste.
Meillä meni tarviketiiviste muutaman tonnin ajeluilla ihan mössöksi = ylimääränen kansiremppa ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vähän näi aattelinki sais vain ton kampuran et pääsis kattoon ton mitan, uus alakerta laitettu -0jotain nii ei oikeen vuosimalliikaan tierä..
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ite laitoin koneistamon suosituksesta monikerros metalli tiivisteen, tiiä sitte onko se hyvä...
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kummalista hommaa, kävin alkuviikost laittaa vakuutusyhtiös liikennekäytöst poistoon ja tänää tuli uus ote postis.
Ennen oli jarrukärrynpaino 3300kg "omassa lokerossa ottees", nii täs uudes on kirjattu lisätietoihin otteeseen 3165kg ja tuo 3300kg jääny pois. Vaatii varmaa periaate oikasua alkuviikost, vai onko tuos jotai muutoksia tullu?? Tähän -92 "välimallii" ei löytyny uutta syyläriä tarvikkeena, -93 jo "tappi kiinnitteinen". Ostin -91 mallin Nissenin "Vi..n kallis" jossa oli loppupelis kiinnikkeet vääräs kohti, muuten ei mikään ropleemo mut oli kaksrivinen orkkis kolme. Kävin sit palauttaa sen nii sattu yks korjaamon mies samaan aikaan luukulle nii meinas et hältä vois löytyy ja katos sehän oli sama. Oli joku joskus halunnu uuden syylärin et lämmöt seilaa syyläri tukos.. Korjaamon kaveri meinannu et ei se sillä tokene, mut minkäs teet asiakashan on aina oikeessa "kansihan siit sitte piti kunnostaa.. Eli tää alkuperäinen lähes uudenveroinen oli jääny pyörii nurkkii.. Hinta ei pulloo pahempi, jäi viel 15 litran tapsaa itelleki vs. uus. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kummalista hommaa, kävin alkuviikost laittaa vakuutusyhtiös liikennekäytöst poistoon ja tänää tuli uus ote postis.
Ennen oli jarrukärrynpaino 3300kg "omassa lokerossa ottees", nii täs uudes on kirjattu lisätietoihin otteeseen 3165kg ja tuo 3300kg jääny pois. Vaatii varmaa periaate oikasua alkuviikost, vai onko tuos jotai muutoksia tullu?? Eli faktaa AKE päivitelly taas järjestelmiään ja tää 3165 tulee nyt ainaki Pajerois automaattisesti erikoisehtoihin "kuulemma suurin tilapäinen tiellä sallittu massa". Tyypityksen mukaan 3300kg ja tätä saa kuulemma "soveltaa" kumma kyl miks eivät alkaneet merkkaan takas jos saa.. Vanha ote kuulemma riittää todisteeks tai sit käy konttuurilta tulostaan tyyppihyväksyntäpaperin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m: pajero | santikko | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 11.05.2008 17:14 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
M/V Pajero | JaAa | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.02.2008 00:19 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
Pajero -88 | dudek | O/M/V Muut | 2 | 01.08.2005 12:56 |