Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2003, 20:06
ToniH:n Avatar
ToniH ToniH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 174
Perusasetus

Mun täytyy kyllä sanoa, että joku kymppitonni käytetyistä vakiovanteista on mun mielestä ylihintaa. Jenkeistä kannattaa tuoda jos pystyy sumplimaan kuljetuksen jotenkin fiksusti. Jos tuodaan pelkkiä vanteita niin rahdin osuus kasvaa kohtuuttomaksi (rahdistakin maksetaan tulli+alv) mutta jos tulee jossain isommassa kasassa esim. kaverin kontissa kun tulee muutakin kamaa niin sitten kannattaa.

Toisaalta - nää hinnat alkaa kuulostaa semmosilta, että multahan melkein sais tommosella rahalla -91 vanteet kuukauden päästä kun saan kesärenkaat alle Tarvitsevat tosin ostajalta pari tuntia per vanne ahkeraa kiillottamista. Homma jo siten aloitettu, että yhdestä vanteesta on poistettu lakka ja maali. Tarkoitus on/oli niistä tehdä semmoset peilikiiltoiset

Toni

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: uudet kitkat +6-pulttiset vanteet raihatsumies O/M/V Renkaat ja vanteet 0 27.10.2007 09:33
M: SS TSL 34x10.50-15 + 8x15" vanteet/ "uudet" O/M/V Renkaat ja vanteet 3 19.10.2007 19:37
M: 35x12,5 R15 + vanteet **UUDET*** A45 O/M/V Renkaat ja vanteet 18 01.06.2006 00:39
M:5*139,7 8*15 vanteet uudet O/M/V Muut 0 02.03.2005 16:56
M/V 33*12.5*15 ja RANGE/LR vanteet uudet Niilo O/M/V Muut 8 24.01.2005 17:12


Sivu luotu: 10:31 (GMT +2).