![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() meillä on kans, emäntä kun siivoo tallilla, ni mä tongin läpi kaikki mitä se on pois heittämässä... on vaikee luopuu mistään aarteistaan. tilan koko nykyään vaan vähän rajottaa mun keräily harrastusta
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Noh yritetään kerätä kärry täyteen kaikkea mikä on seissy käyttämättä yli 2v ja myydään harrastaja ystävälliseen hintaan. jos ei tuu mitään ylläri keikkoja. |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvähyvä, että porukkaa olis tulossa. Jokunen ilmottautunut onkin jo.
Ittekkin jonkillaisen kärryllisen saan tavaraa kasaan. Mutta ilmottakaa mulle ekan viestin puh.numeroon tai vaikka privana, niin tiedetään valmistella riittävän tilava myyntialue...
--------------------------------- -Son siinä niin ku isä äireen selijäs- --------------------------------- Viimeksi muokannut Poor : 13.04.2009 15:12 |
|
||||
|
||||
![]()
itellä ku on tää harrastus niin alkutekijöissä ettei mitään myytävää ainakaan ole nurkissa.
mikä liittyy harrastukseen ![]() kalpalinnan risteyksestä kyl löytyy autonraatoja sun muuta roinaa joita ei viitti raahata rinteille asti.... mut paikanpäälle vois kyl ilmaantua jos ei muuten niin täytyy täältä "vuoren" toiselta puolelta vaikka käpötellä metsänpolkuja pitkin koiruuden kanssa ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Maccilaisia tarvitaan kyllä hommiinkin sinne!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tämän hetken päivitetty tilanne on se , että 9 myyjää on POORilta myyntipaikan varannut! Eli vielä mahtuu!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No juu virallista paikkaa en oo varannu, mut tulossa olen.... Myyntiin tulos ainaki: Ketjusakkeleita muutamia, vaijerisakkeleita, melko ehjä HJ:n takaluukun yläosa, suikan vanteet, pajeron vanteet, ehkä yhet kuppipenkit johkii offi hirmuun, 604 Peugeotin V6 kone+automaatti, jos saan mahtuun kyytiin yms yms.....nii ja sit yks vähä fiksailtu maasturi kans jos sen saa ennen sitä leimattua ja voihan sitä jotain muutaki viel keksii mistä raaskii ehkä luopua ku penkoo nurkkia. Eli jos joku on noista edellä mainituista kiinnostunu tietään lisää jo etukäteen, niin laittaa vaikka privaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |
Off-Road rompetori Eestissa | ASuur | Tapahtumat | 0 | 05.11.2007 23:53 |
3.6 masiina meeting & rompetori | Bruno | Tapahtumat | 0 | 31.05.2007 20:18 |
Rompetori Luumäen fun-kisoissa | arska4x4 | Tapahtumat | 5 | 23.08.2006 21:19 |
Rompetori Imatralla la 19.11.2005 | Tapahtumat | 10 | 19.11.2005 23:56 |