![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Myyty Mikä ton ratin halkaisija on? 3 vai 4 puolainen?Myyty |
|
#2
|
||||
|
||||
|
halkaisija 360mm, kolmipuolainen, tossa kuva netistä
http://www.polarautovaruste.com/shop...o_0708_4ff.jpg Ja tosiaan keskiöstä otettu siittä päällimuovista n. sentin levyinen suikale pois. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tarjotaan 60 € plus kulut
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ei lähe sillä vielä.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
tarjoan 70€ +matkakulut
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Juu elikkäs alustavasti myyty.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Ostettu:hj60:seen ralliratti ja keskiö | transitmies | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 25.01.2009 00:28 |
| Myydään M:Luisi Nibbio ralliratti 310mm pajeroon"uusi" | korbimotors | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.11.2008 13:30 |
| o:lj.n passava ralliratti ja keskiö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.10.2007 14:25 | |
| M:ralliratti + keskiö | Suzukisj410K | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 31.03.2007 16:56 |
| O: HJ-60 Ralliratin keskiö (Luisi) | juhasiren | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.01.2007 16:02 |