![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Lisää kuveja... Vinssin voimapuolesta sen verran, et katkes riimu vaijerin päästä ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Öljynpaine ja vedenlämpö mittarit kytketty tänään ja tais ilmanputsarikin löytää tilapäispysyvän paikan. Vinssin testailut jäi vaiheeseen laturi ongelmien takia. Yllättävän nätisti kelautuu vaijeri rummulle, ihan ku elokuvissa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tänään olis vuorossa murikoiden vaihto edestä taakse, tai ainakin aloitan tänään ja huomenna sit voidaan ripustaa tausta peiliin 100%KEMPPI
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
katoppas nyt miten päin se vinssin vaijeri sinne kelalle rullautuu
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No joo, kylla se ylhaalta eteen pain menee. Puskurin lapi jokatapauksessa jotuu sinkki menemaan taakse vinsatessa, tai sit vaijeri kulkee aika mutkalla. Kemppi takana ja toimimaton kitka edessa. Sen verran tanaan puuhasteltu.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Taas jotain. Vetopisteet hitsailtu eteen ja haettu putkea turvakaarien tekoon. Pienenä vastoinkäymisenä mainittakoon kannentiiviste, se on kai menehtynyt. Voi olla kansikin... Jospa noista ongelmista pääsis ennen viikonloppua.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
misteen kävit putket kun pitäisi itselle käydä noihin ulkopuolisiin hakemassa jokunen metri jamuutakin rautaa??
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Terve, ihan mielenkiintoinen tuo turbosysteemisi, voisitko vähän selventää toimintaperiaatetta kun en täysin hoksaa sen toimintaa. Yhdistyykö kompurapuolet vapaasti toisiinsa vai onko siellä jonkinlainen vastaventtiililäppäsysteemi? Eikös tuossa muuten käy niin että ensin pikkuturbon paineet karkaa ison kompurankautta ja sitten ison ylitettyä pienen paineet alkaa käydä toisinpäin.
Vuoto voi tietysi olla merkityksettömän pieni moottoriin menevään ilmamäärään verrattuna mutta olisi hyvä tietää paljonko pakopaineita täytyy nostaa että hukka voitetaan. Ajettelin siis laittaa molemmille kompuroille oman läpän jolloin alemmanpaineenpuoli sulkeutuisi. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
http://www.nettikone.com/viewMachine...hine=757468&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=2371615@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?id=2371615@tb=tmp_find _agent
laita tommoset navat kestää eikä kivet kolise banjoon miinuksena tosin hinta |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Hiluxi | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.02.2007 13:34 | |
m:Hiluxi -89 ln 110 peltiosaa | Hharri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 10.08.2006 19:59 |
vanha hiluxi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.07.2006 10:26 | |
Budjetti akkuvesi? | Eskimo | Chit-Chat | 23 | 15.03.2006 10:27 |
M/V: 4x4 Hiluxi -83 | akke | O/M/V Muut | 14 | 11.04.2005 10:14 |