Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.04.2009, 15:46
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

miul on ollu kans samanlaisia oireita patun etuaksulalla, välil ei meinannu millää mennä päälle, nyt taas rupes pelaamaa. ei tosin joka kerta kytkeydy... sit ei vuoda yhtää ku sattuu menemää päälle. ärsyttävää, ei oo kuitekaa iha ilmane käikäle ni sais pelata... pitää tutkiskella ku joskus kerkee purkamaa murikan pöydälle.

__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.04.2009, 08:52
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

patrollin etuakselilla samaa vikaa alussa, ei kyteytynyt joka kerta mut vissiin vika oli kun sattui kerta korjaantumaan oli putkessa mikä tulee peräkopan läpi ja tiivistelee itsensä muoviputkkeeen. diagnoosi omasta mielestä oli sellainen et perästä tuleva putki oli karvan verran vinossa ja siksi ilma virtaili väärin/ohi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.04.2009, 09:06
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Mullakin oli vuotoa niiden arbin omien kuoren läpivientien putki-o-rengas-juntturamutteri-holkkihässäköiden kanssa. Sorvautin siihen uudet ja millisille liittimille eikä saa enää vuotamaan vaikka kuinka vääntelis eri suuntiin.

Ja nyt varaosat saa suoraan hydrauliikkakaupasta.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.04.2009, 10:03
kauhmi-k kauhmi-k ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.11.08
Sijainti: leppävirta
Viestit: 55
Perusasetus

arb


mulla oli patrollin perässä vuoto välillä vuoti enemmän ja välillä taas vähemmän vaihdoin o-renkaat ja vuoto lakkasi.kannatta laittaa reilusti liukastetta o-renkaisiin kun laittaa paikalleen ettei vaurioidu uudet paikalleen laittaessa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.04.2009, 20:19
ORR ORR ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 29.01.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 798
Smile

ARP


Onko kellään kokemuksia TML;n lukosta onko siinä samanlaisiA ONGELMIA. Ois hankinnassa hiluxsiin joku tuommonen vaan ei taida olla kunnon holkki lukon voittanutta..Ei pierut(paineet) suhise...?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.04.2009, 02:54
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ORR Näytä viesti
Onko kellään kokemuksia TML;n lukosta onko siinä samanlaisiA ONGELMIA.
Eikös se melkolailla ARB:n kopio ole?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ORR Näytä viesti
ei taida olla kunnon holkki lukon voittanutta..
On, ARB kunhan malttaa kasata sen kunnolla ja tarkistaa ettei edellä mainittuja ongelmia muodostu.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.04.2009, 09:19
ORR ORR ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 29.01.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 798
Cool

Ilima lukko


Täällä kuopiossa vaan aikonaan yks osti noi ARB;t Hj;hin toinen kesti puol vuotta ja toinen 1vuoden. Siitä on kyllä jo 15 vuotta,liekkö nykyään parempaa terästä..Molemmista lohkeili tasuaspyörästön kuoret kappaleiksi ja sitä ennen oli jo paljon noita suhina ongelmia..Auto oli ihan aika vaatimattomassa safari käytössä,tietysti sitä kytkemistä en tiedä miten lukkoa käyttivät...ainakin joskus tuli itse katsoneeksi että auto oli löllössä kiinni niin sitten sutkittiin lukkoja kiinni pyörien rajusti pyöriessä..Oisko särkeneet omaa tyhmyyttään.. Noista TML;län lukoista joku vaan mainitsi että on tehty paremmin kuin ARB;t jotenkin muistelen että yksin kertaisempi ja vahvempi rakenne..jos joku jolla on TML;lät viitsisi kommentoida kokemuksiaan tähän oisin kiitollinen...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.04.2009, 16:45
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kauhmi-k Näytä viesti
mulla oli patrollin perässä vuoto välillä vuoti enemmän ja välillä taas vähemmän vaihdoin o-renkaat ja vuoto lakkasi.kannatta laittaa reilusti liukastetta o-renkaisiin kun laittaa paikalleen ettei vaurioidu uudet paikalleen laittaessa
juu asentaessa nuitten tiivisteitten kans meinas peppu revetä, sen verra v-mainen sovitus.
eiks siel ollu semmoset "kulmikkaat" o-renkaat? ..kuullostipas tyhmältä..
ootteko laittaneet samanlaiset tilalle, vai toimisko ihan normaalit kovat o-renkulat?
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.04.2009, 19:00
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

Eikös nää uudet kulmikkaat "o-renkaat" oo just sitä varten että tiivistävät paremmin kun niissä on kaksi tiivistävää pintaa. En siis laittaisi vakio o-rengasta tilalle koska tilanne voisi vaan huonontua.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 11.05.2009, 17:05
ttimonen ttimonen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.10.03
Sijainti: Haukipudas, Finland.
Viestit: 515
Perusasetus

Mulla puskee jostain syystä ARB peräöljyä pihalle ilmalinjaa pitkin.Tiputtelee öljyä paineventtiilin läpi ja voittaa wunderbaumit 10-0. Huohotin pitäisi olla auki, ainakaan itse letku on auki kun puhalsin läpi. Itse lukko tuntuu toimivan eikä kuulu ilmavuotoja. Vuotaa siis normiajossa vaikka lukkoa ei käytä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiluxissa diesel vuoto Tekniikka & Jutustelu 1 10.05.2006 12:23
Disco II:sen polttoainelauhduttimen vuoto Saucor Tekniikka & Jutustelu 2 05.02.2006 18:31
Ohjaustehostimessa vuoto tapio Vuosimallit 1968-1982 5 22.07.2004 13:58
syylari vuoto Tekniikka & Jutustelu 1 17.04.2004 23:49
Naperon vuoto tuukka Tekniikka & Jutustelu 1 20.02.2004 09:16


Sivu luotu: 09:12 (GMT +2).