Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.04.2009, 17:07
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavamitsu Näytä viesti
Jotenkin olis semmonen fiilis että tarvis olla pakettiauton renkaissa jotain merkintöjä vähän enemmän kuin noissa fedimoissa?
Miks ihmeessä?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2009, 17:26
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Fedimoissa on kaikki tarvittavat leimat tieliikenteeseen. Siitä on kiistelty virkavallan kanssa tienpäälläkin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.04.2009, 17:35
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

Se oli sitten väärä fiilis! Muistelin vaan niitä kantavuuksia ja c merkkiä mutta ei se ookkaan kai pakollinen,no enivei en mä ainakaan kauheita kuormia rahtaa niillä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.04.2009, 18:54
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Ainakin minun fedimoista löytyy tarvittavat merkinnät, mut vain toiselta puolen. yhteen oli sattunu merkinnät ulkopuolelle. C merkintä ei ole pakollinen, riittää ku rengas omaa riittävän kantavuuden.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.04.2009, 20:29
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

E-hyväsyntä pitää olla mutta DOT ei ole pakollinen Suomessa. Fedimassa on tuo E.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.04.2009, 19:17
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Do Dii. Nytte se sitten olis saatu mitsukin kilpien väliin. Renkaat ja korotukset tuli otteeseen Mutta ei tuo katsastus ihan ongelmitta sujunut. Oheessa hiukan eilisen päivän tapahtumia. Aamulla 08:00 konttorilla siirtolappuja odottamassa. Laput kourassa varaosaliikkeen kautta tallile. Piti hankkia vielä tenua, jarrunestettä, lasinpesuainetta ym.. tarviketta. 9:30 tallilla, ohjelmassa jarrujen ilmausta, koneen huoltoa, hiukan siivousta ym. tarkistelua. 13:00 lähtö konntorille, matkaa noin reilut 20km. Perillä syynättiin ja sitten syynättiin hiukan isommallakin porukalla. No ite autosta ei kummempia löytynyt, hiukan oli heittoa etujarrujen tehoissa, mutta mutta missäs on runkonumero.Siellä sitten puukolla raavittiin juuri maalattua runkoa tuloksetta Kaiken kaikkiaan aikaa meni vajaa 2 tuntia konttorilla. Kilvet ne lupas vasta kun runko numero löytyy ja etu jarrut on kunnossa Ei muuta kuin takas tallille, hiomakoneella maalit rungosta ja kas, pätkä runkonumeroa löytyi Oli jäänyt yli puolet numerosarjasta paikan alle piiloon Meistillä uusi, mutta sama numerosarja vanhan viereen Sitten kattoon mikä jarruja vaivaa. Palat toiselta puolelta aivan loppu Kiiruusti soitto varaosaliikkeeseen josko vielä sais uudet palat ja nehän löyty Kello tällä hetkellä 15:30. Kaasut pohjassa toisella autolla hakeen paloja, matkaa edes takas se reilut 40km. Meinaa mennä tiukille Takas tallilla 16:15. Uudet palat paikalle, renkaat kiinni ja taas kaasut pohjassa konttorille, matkaa edelleen se reilut 20 suuntaansa. Konttorin pihassa klo 16:45. Kerkesimpäs Virkailija tuumaa ettei enää tänään kerkee uusinta näyttään Onneksi oli mukava katsuri joka lupas jäädä yli töihin (ja vielä aattopäivänä) jotta mitsu saadaan kilpien väliin Suur kiitos ko. K1 kortelan katsastajalle Kotia kohti pääsin lähtemään noin 17:20 tuoreilla kilvillä

Nyt olis siis projektin ensimmäinen etappi valmis ja vielä ennen pääsiäistä, kuten olin suunnitellut

Seuraavaksi alkaa L:n varusteleminen ja kokemusten hakeminen

Hyvää pääsiäistä projektia seuranneille
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	10042009541.jpg‎
Views:	908
Size:	95,4 Kt
ID:	4776   Click image for larger version

Name:	10042009542.jpg‎
Views:	962
Size:	100,6 Kt
ID:	4777  

Viimeksi muokannut JP80 : 12.04.2009 18:41
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.04.2009, 19:41
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Pitihän se sitten hetimiten käydä suttaamassa Ja hyvinhän se eteni vaikka jossain kohtaa kävi mielessä että tännekkö jäädään
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	10042009535.jpg‎
Views:	916
Size:	99,0 Kt
ID:	4778   Click image for larger version

Name:	10042009536.jpg‎
Views:	907
Size:	99,1 Kt
ID:	4779   Click image for larger version

Name:	10042009537.jpg‎
Views:	823
Size:	99,4 Kt
ID:	4780   Click image for larger version

Name:	10042009539.jpg‎
Views:	935
Size:	94,7 Kt
ID:	4781   Click image for larger version

Name:	10042009540.jpg‎
Views:	704
Size:	97,7 Kt
ID:	4782  

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
[M] Mitsu L200 ¤Offi-Osku¤ O/M/V Ajoneuvot 1 09.10.2006 20:43
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 O/M/V Ajoneuvot 7 21.09.2006 21:46
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 PL O/M/V Ajoneuvot 3 06.09.2006 07:04
M: Mitsu L200 4x4 PL O/M/V Ajoneuvot 2 14.05.2006 21:43
Mitsu L200 4x4 -91 Predator Tekniikka & Jutustelu 6 19.06.2005 20:20


Sivu luotu: 07:13 (GMT +2).