![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Sama ohjelma näytetään nykyään jenkeissä ja enklannissa, siinä kielivaihdon syy...
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt joutu kyllä pettymään, ei se niin hauska enää ollutkaan!
Toivottavasti parantuu seuraavissa jaksoissa(!) Ehkä se johtu vaan siitä kun näytti ettei ne mitään uutta ole keksinyt ja tuo huono englanti kuulostaa niin ikävältä korvaan. Tosin hauskat kohdat oli ne kun ne siinä aineissa puhu kuitenkin suomeks vaikkei se oksentaminen ja tuska niin hauskan näköstä ollut!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ohjelma kärsi kielenvaihdosta, mielestäni läppä ei lennä aivan samalla tavalla kuin ennen. Ja sehän on ihan ymmärrettävää kun kumpikaan herrasmiehistä ei pamlaa lontoota äidinkielenään. Kyllä Rikun verbaalinen tykitys oli suomen kielellä täysin eri sfääreissä ja se oli mielestäni yksi ohjelman peruspilareista!
|
||||
|
||||
![]()
jännä juttu että aina Suomalaisen pitäisi puhua ja ääntää täydellisesti Englantia... ja taas muunmaalaiset saa puhua sitä miten vaan.
itse ainakin vedän reilusti omalla rallienklannillani ![]() kyllä mä luulen että tuohon kielenvaihtoon tottuu ajan mittaan, vastahan tämä oli eka jakso. |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Madventures, Kansainvälisen Seikkailijan Opas | Teukka | O/M/V Muut | 0 | 28.04.2008 16:33 |