Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.04.2009, 12:46
PikkuSika:n Avatar
PikkuSika PikkuSika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: Päijät-häme
Viestit: 142
Perusasetus

Hitaasti!! otettiin se toss jo sisälle ja pitäss se tuulilasin alareuna tehä nyt täss!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.04.2009, 16:08
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Ja salaa PikkuSialta tuulilasin kehyksen alareuna valmistui lähes valmiiksi tänään.
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.04.2012, 23:28
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Saako jo upata?





__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.04.2012, 06:32
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Tässähän tulee itelläkin hirvee kiire kun Mikko ja Santtu kirittää suunnatonta tahtia.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.04.2012, 22:17
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Tässähän tulee itelläkin hirvee kiire kun Mikko ja Santtu kirittää suunnatonta tahtia.
Otetaanko kisa?! Mut ei pidetä kiirettä
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.05.2012, 20:41
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Siinä on syntymässä PikkuSian ensimmäiset ihka itse tekemät kaaret:

__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.05.2012, 09:11
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus



__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: ROCKY jussukka85 O/M/V Ajoneuvot 2 07.05.2008 17:26
Myyty M: rocky toytoy O/M/V Ajoneuvot 3 13.04.2008 16:31
M: Rocky puskajussi O/M/V Ajoneuvot 18 14.02.2008 19:25
M:Rocky O/M/V Muut 8 03.10.2005 21:12
M: Rocky O/M/V Muut 1 31.05.2005 05:46


Sivu luotu: 09:10 (GMT +2).