Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.04.2009, 18:17
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Ollaankos sitä nyt sit menossa ton ekan sivun kartan YLEMPÄÄN punaseen palloon? Ja vissiinkin käännytään 3-tieltä tolle tielle jossa sinisiä pisteitä? Vaiko häh?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.04.2009, 19:22
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Sakke- Näytä viesti
Ollaankos sitä nyt sit menossa ton ekan sivun kartan YLEMPÄÄN punaseen palloon? Ja vissiinkin käännytään 3-tieltä tolle tielle jossa sinisiä pisteitä? Vaiko häh?
Juurikin siihen tielle missä sinisiä pisteitä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.04.2009, 22:53
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Pistän kolmostielle opasteen kyllä että pitäisi löytää. Puita ja makkaraakin löytyy. Ja uutta aluetta ja reittejä on valmiiksi katsottuna uudellekkin alueelle jos loppuu vanhat kesken tai jotain.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.04.2009, 01:01
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

vai yllätys etten tule, yhtä suuri yllätys on että sä et tuu ajaan itse t.linna
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.04.2009, 08:07
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

No se voi kyllä olla Ei voi ajaa kun ei oo saanut vielä vetarii ei oo musta kiinni
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ikaalisiin ajelemaan 23.08.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 29 23.08.2008 23:01
Ikaalisiin ajelemaan 6.7.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 9 06.07.2008 21:12
Ikaalisiin ajelemaan 14.6.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 36 27.06.2008 17:38
Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 47 29.01.2008 10:17
Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 27 19.01.2008 01:17


Sivu luotu: 05:53 (GMT +2).