![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Siis saako pennut jaffaa vai miten se nyt oli??
|
|
|
||||
|
||||
![]() Yks koivu tapettavana su aamulla, mut enköhän kerkeä. Riippuen, kaatuuko veljen rivarikämpän päälle vai nou...
|
||||
|
||||
|
Sunnuntaina pääsee muuten koittaan oman 4x4:sen ominaisuuksia pörö ranchin maastoihin, koitan kattoa lisää reittiä jos ehdin......
|
||||
|
||||
|
Pitäskö ottaa Samu mukaan
|
||||
|
||||
|
Saa ottaa.....Eiköhän sillekin joku kolo löydetä josta se ei nouse
|
||||
|
||||
|
Revitään evergreenistä takarenkaat irti
![]() Kävimme tutustumassa uuteen 8ha ajoalueeseen pikaisesti olkun kanssa ja kallioista ja kivikkoista maastoa on. Ja puita ihan perk......sti. Kyllä sinne jonkinlainen reitti saadaan. Tehdään ensin muutaman auton kanssa sellainen vakioreitti (huoltotie) ja sit käväsen maanomistajan kanssa alueella uudestaan ja keskustelen mahdollisista puidenkaadoista ja tarkemmista ohjeista niin ei tule sitten jälkikäteen sanomista.
|
||||
|
||||
|
Aloin jo terotella jonseredin terää...
![]() Mulla jää huominen lyttylän reissu väliin vieläkin vaan kipeenä. Voitas bluuvani katsoo sunnuntaina jos oot sinne pörölään menos et mentäs vaikka samalla autolla tai peräsin?? Koitan saada sunnuntaiksi pörölle ne tiedot linjoista... Mites ketara muuten edistyy???
|
||||
|
||||
|
Samapa tuo koska offataan/veerataan, kyläpäällikkö ottaa vieraat vastaan klo aamupäivällä. Offaamaan saa kuitenkin mennä vaikka heti.