Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 02.04.2009, 18:31
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Sinnehän pitäis saada se puuttuva hammaskin?


Itse porasin vauhtipyörän kehälle jakopöydässä koloja(36-2) Kököt tuon yhden reiän kohdalla johtuu yrityksestä jyrsiä lovet tuohon muttei saanu käytettävissä olevilla keinoilla vauhtipyörää kunnolla kiinni:




Tunnistimen telineellekkin oli valmis reikä:



On kiinni kolmella pultilla, yks jää piiloon.
Tunnistin kiritään paikalleen tolla yhdellä pultilla, voipi säätää ilmaväliä jos tuntuu tarpelliselta.

Hammaskehä lähtee ehjänä irti kun vähän tampilla kiilaa, jos on tarvetta irroittaa.

Vauhtipyörä tietty tasapainotettiin operaation jälkeen.


Mulla tosin käytössä induktiivinen anturi + vems. Eikö ne halleillekiin ilmota taajuudet millä ne toimii? Ei varmaan ihan millävaan Hallillia toimi noin tiheältä kehältä.
__________________
www.OFFROADOULU.com

Viimeksi muokannut Rak : 02.04.2009 18:34
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
nörtti apua tarttis Jörmelö Chit-Chat 7 09.05.2007 20:33
How about laser war filii1 Outdoor hobbies 19 29.01.2006 20:15


Sivu luotu: 15:33 (GMT +2).