Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.03.2009, 21:48
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Perusasetus

konetta


joo jotaki saatu taas tehtyä
öljypohja oli vedetty sikaflexillä joka ei ainakaan helpottanu irrottamista



kytkin oli muuten hyvänä mutta paineasetelmassa oli pieni halkeeman alku



oli taas sopivan lujassa
(muille tietämättömille tiedoks että ei oo vastakierteillä ni ei tuu tuhaa työtä)



huomenna sitte lisää jännittää jo..

otanpa huomenna iha kamera kuvia jospa ne näyttäs paremmalta


Viimeksi muokannut tdi : 31.03.2009 21:51
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.04.2009, 23:11
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Thumbs down

joo voi perse


nyt ois kaikki purettu 4 ja 6 männät oli vähä huonona ja nelosen kiertokangen luiskat. ylempää rengas uraan menis 3 rengasta pistän huomen kuvasarjan on nii hankala laittaa ei siin mitää kertokaaha mistä saadaan uudet männät löytyykö tarvikkeena mitään? ei oo tosiaankaa varaa paljoo tojotan mäntii ostella...

Viimeksi muokannut tdi : 01.04.2009 23:13
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.04.2009, 09:38
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Viestit: 168
Perusasetus

ostat sieltä kengurumaasta, olikohan jtn 1200e luokkaa koko setti, siis männät, laakerit, renkaat yms.. hilut...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.04.2009, 09:56
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

Roodogsista ausseista löytyy 12-ht rebuild kitti täältä. Toi 1147 AUD on vaan 607 euroa mut tulee siihen tietty postikulut ja verot päälle. Mutta kannatta miettiä mitä tolla rahalla saa suomesta. Ei varmaan paljon mitään. Roodogsilta olen itse tilaillut tavaraa ja mm. Leppävirran pojille tuli tollanen 12-ht ja 3B rebuild kitti.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.04.2009, 12:18
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Viestit: 168
Perusasetus

muistin siis väärin tuon hinnan, et mikjus muista mitä maksoi tuo 12ht rebuild kitti roodogsista suomeen tuotuna kaikkien verojen yms. maksujen kanssa? Voi nimittäin itellekkin olla aiheellinen tuo kitti...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.04.2009, 12:33
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

En tiedä kokonaiskustannuksista mutta kysäskääpä lepoantilta. Kyllähän postikulut ja alvit sun muut ton helposti tonttuun nostaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.04.2009, 15:05
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Perusasetus

ohhoh


toi on muute halpa! pitää huomenna ottaa mikrometrillä mitat ja jos sais sitte tilattuu on vaan noi kielet hallussa koht sielt tulee jotkut 600 euroo maksavat männänrenkaat
ensi lähti nää

sitte tää

nämä tuli sieltä


vähän on ajonpuutetta


nuo nyt ei ollu kovin pahana paitsi se nelonen, varmaan vaihdettu joskus

nää nyt ei ollukkaa nii mieltälämmittävii mut jos toi sarjakerran nii halpa on ni hyvä et tuli avattuu eivät varmaa ois kovin kauvaa kestäny isompia ahtoja
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 07.07.2008 13:34
Myydään MerCruiser (Cummins) D-Tronic 4,2 L Turbodiesel vm.2003 Unregistered O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.06.2008 12:50
M: Dodge 2500 cummins 5.9 Killer-Wo O/M/V Ajoneuvot 1 06.03.2008 13:51
m:alut japanin jaollaMYYTY vertti O/M/V Renkaat ja vanteet 5 22.12.2007 21:53
Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins O/M/V Muut 6 11.08.2005 22:27


Sivu luotu: 08:01 (GMT +2).