![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
konettajoo jotaki saatu taas tehtyä öljypohja oli vedetty sikaflexillä joka ei ainakaan helpottanu irrottamista ![]() kytkin oli muuten hyvänä mutta paineasetelmassa oli pieni halkeeman alku oli taas sopivan lujassa (muille tietämättömille tiedoks että ei oo vastakierteillä ni ei tuu tuhaa työtä ![]() )huomenna sitte lisää jännittää jo.. ![]() otanpa huomenna iha kamera kuvia jospa ne näyttäs paremmalta
Viimeksi muokannut tdi : 31.03.2009 21:51 |
|
#2
|
||||
|
||||
joo voi perse
nyt ois kaikki purettu 4 ja 6 männät oli vähä huonona ja nelosen kiertokangen luiskat. ylempää rengas uraan menis 3 rengasta
pistän huomen kuvasarjan on nii hankala laittaa ei siin mitää kertokaaha mistä saadaan uudet männät löytyykö tarvikkeena mitään? ei oo tosiaankaa varaa paljoo tojotan mäntii ostella...
Viimeksi muokannut tdi : 01.04.2009 23:13 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
ostat sieltä kengurumaasta, olikohan jtn 1200e luokkaa koko setti, siis männät, laakerit, renkaat yms.. hilut...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Roodogsista ausseista löytyy 12-ht rebuild kitti täältä. Toi 1147 AUD on vaan 607 euroa mut tulee siihen tietty postikulut ja verot päälle. Mutta kannatta miettiä mitä tolla rahalla saa suomesta. Ei varmaan paljon mitään. Roodogsilta olen itse tilaillut tavaraa ja mm. Leppävirran pojille tuli tollanen 12-ht ja 3B rebuild kitti.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
muistin siis väärin tuon hinnan, et mikjus muista mitä maksoi tuo 12ht rebuild kitti roodogsista suomeen tuotuna kaikkien verojen yms. maksujen kanssa? Voi nimittäin itellekkin olla aiheellinen tuo kitti...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
En tiedä kokonaiskustannuksista mutta kysäskääpä lepoantilta. Kyllähän postikulut ja alvit sun muut ton helposti tonttuun nostaa.
|
|
#7
|
||||
|
||||
ohhoh
toi on muute halpa!
pitää huomenna ottaa mikrometrillä mitat ja jos sais sitte tilattuu on vaan noi kielet hallussa koht sielt tulee jotkut 600 euroo maksavat männänrenkaat ensi lähti nää sitte tää nämä tuli sieltä vähän on ajonpuutetta nuo nyt ei ollu kovin pahana paitsi se nelonen, varmaan vaihdettu joskus nää nyt ei ollukkaa nii mieltälämmittävii ![]() mut jos toi sarjakerran nii halpa on ni hyvä et tuli avattuu eivät varmaa ois kovin kauvaa kestäny isompia ahtoja![]() |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.07.2008 13:34 |
| Myydään MerCruiser (Cummins) D-Tronic 4,2 L Turbodiesel vm.2003 | Unregistered | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.06.2008 12:50 |
| M: Dodge 2500 cummins 5.9 | Killer-Wo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.03.2008 13:51 |
| m:alut japanin jaollaMYYTY | vertti | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 22.12.2007 21:53 |
| Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins | O/M/V Muut | 6 | 11.08.2005 22:27 | |