![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tuo on ihan suorassa.... kun kahtoo oikealla lailla kierossa
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#2
|
|||
|
|||
|
No niin sattu taas olemaan ylimäärästä aikaa ja vähä yrittäny tehä jotaki. Tuohon tehon puutteeseen ei vissiin ole muuta viksua lääkettä ku tuo turbon laitto ja sitä sitten
Vähän mallailua(näkyy olevan tuo pakosarjan laippa vielä väärinpäin) Lisää mallailua(joku laittanu startin johdot putken tielle) Öljypohjassa on turbon paluuletkullekki paikka valmiina Pitäs siirtää nuo johdot ja lämmityslaitteen letku muualle.... Siivessä on tuommonen "maali"täplä, oiskohan tuo joku tasapainotus... Jos koittas huomenna saaha vähän letkua ja nippaa hommattua niin tiistaina ehkä sais jo savut kartanolle. Ainakin aluksi mennään tuolla vakiolla ruiskupumpulla mutta voi olla että pitäs hakia tuo turbon oma pumppu. Isot pojat kyllä puhuu että tuolla vakiopumpulla sais paremmin tehoja irti mutta tiiäppä niitä. Niin ja pitäs koittaa saaha jotenki tuosta kytkimestä nuo ilmat pois, ei lähtenyt ainakaan "pumppaa ja ilmo"menetelmällä.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Minkä kokoinen ahdin sulla on tohon majoittumassa? Kun kokemuksesta tiedän että toi mesen kone kuolee nopeesti jo pakopaineet pääsee nousemaan turhan suuriksi...
http://i169.photobucket.com/albums/u...bo/Kuva022.jpg tollainen pakosarja olis passelimpi mut ne on vähän harvassa (vanhan STT:n satsin pakosarja) Viimeksi muokannut Rolpatti : 30.03.2009 00:31 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ahtomeksi ois tulossa tuommonen Nisanin(varmaan patrollista) 2,8 tuorbo, carret ja kooltaan t03, pitäs toimia. Pakosarjasta ja tuosta muunnos laipasta en kyllä mene takuuseen mutta pakopaine mittari tulee ja sitten se selviää. Jos tämä ei toimi kunnolla niin pitää tehdä pakosarja kokonaisuudessaa uusiksi.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Jep jep. Ollu tässä vähän rauhallista ja silleen. Auto on ollut viime aikoina toimittamassa lähinnä katumaasturin hommia... yks pikku reissu kivillä käytiin, muuten kaikki ok paitsi kytkin alko savuamaan, ku on niin pirunpitkät nuo välitykset. Jos jollakin on "edullisia" tai muuten vaan toimivia vinkkejä niin saa kertoa. Turbo on toiminu hyvin, vielä ku sais tuon pumpun käytettyä pajalla niin eiköhän nuo tehot sitten riittäs. Jos jollakin on jäänyt tuommoseen om617A:n pako- ja imusarja niin kiinnostas kyllä. Tulihan tuossa vähän tehtyä suojauksiakin eli kunnon helmaputketa ja vähän takapuskuria alettiin hahmottelemaan. Ja iskari torneja tuli lyhennettyä, kunhan sais vielä paikoilleen niin sais paremmat ulosjoustot. Kuvat on jäänyt tuonne toiselle koneelle pannaan näkymään ku kotiudutaan lomilta.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Päivitelläänpä vähän tätäkin. On tullu vaiheltua akselit(samanlaiset mutta paremmat) ja iskaritonit on lyhentyny, säädettävä panhardi tullu ja äänieristys töitäkin tehty(katuauto ominaisuuksien vuoksi), mb:n oma turbosarja yms... Mutta nyt iski taas inspiraatio ja tilasin englannista vähän osia, suurimmat on uudet tukivarret eteen ja taakse( http://www.mm-4x4.com/6-degree-corre...air-2624-p.asp ). Varmuuden vuoksi laittoin auto seisontaan, vai mikäsenytoli. Tarkotus ois tehdä loppuun ne asiat jotka jäi viime keväänä kesken,tekemättä tai on toteutettu väliaikasesti. Jos sitä aluksi ottas tuon koneen ja laatikon irti ja panis uuden kytkimen ja painelaakeri(ehkä vois vaihtaa tuon toisen laatikonkin). Ja moottoriin muotoilis vähän öljypohjaa ja turbon öljylinjoihin vähän parannuksia. Pitäs samalla laittaa tuo öljynlauhdutin ja välijäähdytin akkujen siirto taakse(ainakin toinen). Sitten akselit irti ja uudet tukivarret alle, samalla pitäs taka iskareiden kiinnityksiä muokata pitempien akselin liikeratojen takia. Eteen pitäs rakennella uutta puskuria kun tuli tuo vinssi peti siirettyä alemmaksi että sai tilaa nuille jäähdyttimille ja kaikkea muuta hipistelyä. Ja ehkä jotakin pientä korin korotusta. Kuveja pitää lisätä ku pääsee työn touhuun. Oisko kellään mitään ideaa tuohon laatikon välitys ongelmaan... olen tässä mietiskellyt semmostakin että laittas jonkun automaattilaatikon ja katkasis tuon jako-/vaihdelaatikon ja asentas tuon jakolaatikon sihen perään. Olen nähnyt yhden vastaavan jakolaatikon ja hyvin näkyy pelaavan. Ja jollakin oli asennettu rangeen joku Discon laatikko... passaisko se heittämällä tuohon?
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... Viimeksi muokannut anssi80 : 10.11.2009 20:53 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
anssikin alakanu tänne taas kirjotteloon..tarttetkos muuten joku vkl asennus kaveria?? sitä vois siellä päin käydä joskus hääräileen vaikka oluen kera
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| AXE anti-hangover suihkusaippua | tuska | This And That | 21 | 09.08.2003 13:27 |