![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vituttaa
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nyt vituttaa ihan sikana, kun kax juuri ostettua jännitteenalenninta on jo valmiiksi rikkinäisiä, eli paskoja..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Tämä saakelin kelloniirto!
![]() Onneksi ainakin tänä aamuna on pilvinen sää. |
|
||||
|
||||
![]()
purkkiuazin uudenkarheannäköinen tankki, jonka eilen siirsin lattian yläpuolelle, päätti vuotaa kaikki bensat vasta sotketulle(maalatulle) neuvostonpunaiselle lattialle..sillä lailla..
|
||||
|
||||
![]()
Alkaa noin niinkuin pikkuhiljaa vituttamaan nuo tulostimet rauhallisempaakin miestä!!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vittu. Autosta irtosi takaovesta kylkilista. Onneksi on tallessa. Listan sisällä oleva pelti on ruostunut eikä sillä tee mitään. Taidan repiä kaikki muutkin listat irti ja nyppiä niistä orkkis muoviset kiinnitystapit pois ja liimata listat sialla kiinni.
|
||||
|
||||
![]()
Joku merkkihuollon imbesilli vääntänyt kaverin autosta jarrusatulan kiinnityspultit (torx) niin piukkaan ettei meikäläisen tooleilla auennut vaan avaimet antautui...
Eli joutui nöyrtymään ja antamaan periksi, se jos mikä käy kyrsimään. Juuri kun oli toiselle puolelle entisöity jumittava satula. Löin vielä kyynärpäänkin jouseen kun avain katkesi. Räyh. |
|
||||
|
||||
![]() lenssu...
Nyt on kulunut kolmisen vuotta siitä kun sai olla sairauslomalla.Olen kateellisena katsellut ja kuunnellut muitten flunssia.
Luulin,että olisi kiva pari päivää viettää kuumessa kotona,VITUT sanon minä. Onhan se ihan kiva olla kotosalla ja makoilla,mutta kun ei kykene mitään muuta tekemään niin alkaahan se jo kyrsiä. Sairauslomalla ei pitäisi olla sairas,sanon minä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |