![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
....mutta eivät mun suzukiin....
__________________
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hienosti toimii xenonit. Aika nätisti ne sai tonne valoihin.
![]() Ballastien piuhat tulee viel kurkkuputkeen tai johonkin vastaavaan ja ballastit kiinni johonkin ei viel päässyt niin pitkälle.
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Miten olis 31x10,5-15 Insa Sahara, tai Fedima Extreme ja F-Mud? Hintaa reilu satanen kappale tunnetuissa offi-liikkeissä.
![]() Fedima Trial ADE, Sirocco ja Insa Special Track voivat olla aika ilkeät ajaa tiellä pitkiä matkoja. Tuollakin jotain: http://www.nordenrengas.fi/Kesarenka....5-15/cat/5166
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei sahara kuvioo en tykännyt siittäkään kesällä ja ei ainakaan mutiais kuvioo siittä tuli niin huonot kokemukset kun nivassa oli dagarit. Eipä sen niin väliä millaiset ajaa tiellä, mutta sillain että eivät kuluisi ihan silmissä. Kun ei toi kenguru muutenkaan ole mikään ihanne ajella. Jotenkin noi mudzillat kiinnostais kun ei olis pahanhintaiset. Sitten tämmöiset kiinnostais kans hiukan, mutta minkä kokoiset noi mahtaa olla jos vertaa vaikka 31" Saharoihin? Ja saako näitä suikkaan laillisesti? Super Swamper TSL SX 29x10,5-15 LT Ja kuluuko noi swampperit tiellä kuinka paljon?
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
hjssa olleissa 33"tsl ltb kulu joku 5mm vuodessa ja ajan sillä jonku 15tkm vuodessa!
ja suzuki on niin kevyt auto että eikai ne siinä kuluis sen enempää. ristikudos runkoset on vaan muuten ihan puosta ajaa tiellä kylminä kuten nuo tsl ltb on. noista muista tsl ei ole kokemusta. noihin jäi montut kun seiso yön yli. nykyisillä creepyillä on niihin nähden juhlaa ajella! joku pehmeärunkoinen vois olla hyvä kevyeen autoon! |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
mikäs vika saharois/extremeissä on ? Itte tykkäsin kovastikki, ja mukavat vielä maantielläkkin noi siroccot/special trackit olis varmaan aika hyvät maastossa noi sx:ät taitaa olla aika kovat renkaat kevyeeseen autoon |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli Nivassa ensin Saharat, piti jotenkin maastossa ja tiellä ihan OK:t ajaa. Nyt on special trackit alla, sairas pito maastossa, mutta maantiellä pitää ihan älytöntä melua kun Saharoihin vertaa.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Melulla ei tässä tapauksessa ole mitään väliä ääntää se romu muutenkin niin paljon.. Ja saharoista en vain tykkää isän nivassa semmoiset ja suikassa talvipyörinä.
Sais olla kuitenkin semmoiset kummit ettei joka kantoa tarttis varoa.
__________________
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |