Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.03.2009, 10:40
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Perusasetus

Terveyskeskus


Vanhin poika sairastui flunssaan. Joutui käymään terveyskeskuksesta todistuksen sairaudesta työssäoppimispaikkaan. Sai yhdelle päivälle todistuksen ja ohjeen soittaa seuraavana päivänä, jos on kuumetta. Ei ollut kuumetta, mutta niin räkäinen oli, ettei voinut mennä asiakaspalvelutyöhön. Uudelleen joutui käymään sairaanhoitajalla. Ensin tietenkin tunnin soittelu, että sai sairaanhoitajan kiinni.

  #2  
Vanha 26.03.2009, 16:00
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Angry

Saatanan vittu ! Pistin suikkaan akun kiinni ja väänsin avaimesta ja savu nousi ilmeiseti virtalukon pohjasta
  #3  
Vanha 26.03.2009, 18:42
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Jotenkin kiittää nyt palovarottimen paristoja jotka oli paikallaan. En tiie vituttaako vai ei. Toisaalta vituttaa ku vaunu koki kovia ja toisaalta taas ei kun on hengissä. Kiva vaan herätä savuun ja hälyttimen piippaukseen ja alkaa tekee ensi sammutusta, jonka seurauksena loimaan aluesairaalaan happea ottamaan pari tuntia.

No jotta se ei riittäisi niin sairaalasta tulon jälkeen aloin erään palstalaisen kanssa aloimme jatkamaan eteis remonttia jossa sitten hana ilmotti halkeamisestaan todella kivasti. Oltiin sit märkiä.

Ohessa muutama kuva miksi kannattaa palovarottimen paristo vaihtaa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuva000.jpg‎
Views:	336
Size:	26,3 Kt
ID:	4481   Click image for larger version

Name:	Kuva007.jpg‎
Views:	340
Size:	25,7 Kt
ID:	4482   Click image for larger version

Name:	Kuva006.jpg‎
Views:	338
Size:	25,9 Kt
ID:	4483  
  #4  
Vanha 26.03.2009, 21:41
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.323
Perusasetus

kiristää...
Juitsari sano puhelimes et keikkaa on, ja perkele TAAS se unohti mut, jumittaa nyt perkele jossain terminaalin pihalla kärryjen välissä parkissa, ku olis voinu ajella himaan nukkuu mut ei perkele....

eikä ole ensimmäinen kerta ku käy vastaava "joo, ota kärry xxx-000 ja mee sinne!"
yöllä ku tuut helsinkii niin papereita ei missää ja kärry jonku toisen perässä.
kiristää!!!!!!!!!!
__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com
  #5  
Vanha 27.03.2009, 12:38
Pecos:n Avatar
Pecos Pecos ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 20.03.06
Sijainti: Heinäjoki, Janakkala, Suomi
Viestit: 321
Perusasetus

Soitin keskiviikkona myyjälle nettikoneessa olleesta peräkärrystä, jonka olisin luultavasti ostanut samana iltana, mutta myyjä oli reissussa ja sanoi että "tuu perjantaina, ei se sieltä mihinkään katoo, kun oon reissussa". Noh soitinpa sitte tänään (perjantai) että mihinkäs aikaan tulen, niin yllätys yllätys, se onkin luvattu jollekkin muulle.
Niinpä niin, nopeet syö hitaat, mutta vituttaa silti.
  #6  
Vanha 27.03.2009, 18:03
Profi:n Avatar
Profi Profi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.05
Sijainti: Veteli, Finland.
Viestit: 391
Perusasetus

Tuli testattua, että kesälaadun löpö ei kestä -21
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis)
Hj 61 (-89 2. auto)
  #7  
Vanha 27.03.2009, 20:12
liero:n Avatar
liero liero ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.05
Sijainti: jämsä finland
Viestit: 872
Perusasetus

1 .meinasin lähteä rossipyörällä kattoon päitsiä, pesin mopon ja laitoin käymään , kävi n.5sek ja tummui , ei käymään millään...
2 .no sitten skootterilla , talven seistuaan se sahuutti akun kuralle ,ei lähtenny...
3. vittuunnuin ja lähin kotiin juomaan, ostin matkalla tuollasen hieroma istuimen kun jurppii selkää... kotiin ja töppeli seinään n.10sek ja savu ulos siitäkin... vittu ,haisee kämppä vähän sähkölle...
4. ostin eilen kalja laatikon ja unohin laittaa aamulla kylmään, nyt vaan lämmintä kaljaa...

PERKELE!
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 13:42 (GMT +2).