![]() |
|
|
|||||||
| This And That Everything that does not fit under any other category |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Laitoin, harmi vaan kun ei ole kaiuttimia koneessa, siksi hieno tuo saapumisääni on! - Laskos - "Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita" (Juhani Tamminen)
|