![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() pyörittelee sitä syöttöruuvia tarpeeksi auki!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla omia laboraatioita pumpun max.syötön virityksen ja ahdonalaisen syötönsäädön merkeissä.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28682
|
||||
|
||||
![]()
Eilen katselin JVn BJn turbotusta niin tuli taas näistä nipoista puhetta. Sitten rupesin puhumaan tuosta mystisestä 3mm reiästä letkussa. Itse olen ollut siinä uskossa että letku pitäisi kuristaa niin että se olisi 3mm ja JV taas väitti että letkun kyljessä pitäisi olla 3mm reikä ulkoilmaan. Olen tuota oikeasti joskus miettinyt että miten se kuristaminen muka auttaisi kalvoa ja tuo reikä ulkoilmaan nyt tuntuisi järkeenkäyvältä. JV oli ainakin samalla tyylillä huijannut hukkaporttia. Olen siis ilmeisesti ymmärtänyt itse totaalisen väärin aikanaan homman. Eli oikeesti siis letkun kylkeen 3mm reikä?
Viimeksi muokannut mikjus : 03.04.2009 07:47 Perustelu: typot |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä. reikä letkun kylkeen.. eihän se kuristaminen muuta mitään muuta kun virtausta.
ite ajattelin laittaa t-haaran letkun väliin, ja siitä vastusvasta venttiilillä säätö ulkoilmaan ni ei tarvii arpoa reiän sopivaa kokoa kun säätämällä löytyy varmasti oikea asetus. |
|
||||
|
||||
![]()
No mie kokeilin myös tuollasta venttiiliä enkä saanut mieleistä toimintaa ja sitten heittelin kaikki ylimääräiset kilkkeet hiiteen.
Paitsi en kokeillut sitä 3 mm reikää ulkoilmaan. ![]() ![]() Nyt on se nippa käännetty,ja jousta tiukattu, niin on toiminut jo lähes 150tkm kohtuu hyvin. ![]() Se siinä oli siinä reikä,ja venttiili hommassa että kaasua nostettaessa jäi hetkeksi veto päälle ja aika reilusti. Mutta kokeile ihmeessä,jos vaikka tulisi joku uusi oivallus. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Heh joo täytyypä kokeilla vaikka sais räkytäkystä lisää tehoa pihalle kun tekis noi oikein
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ny pitää jo myyrä... | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.09.2006 15:18 | |
Parkkipaikalla voi pitää hauskaa | Bruno | Chit-Chat | 8 | 06.09.2006 21:45 |
Muistitko kääntää kelloa? | Käyttäjä | Chit-Chat | 11 | 26.03.2006 14:37 |
Tytöt tahtoo pitää hauskaa | Lars | Mikko Alatalo Fanclub | 0 | 26.07.2002 05:14 |