Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.03.2009, 23:11
akiky:n Avatar
akiky akiky ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 30.01.08
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 364
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri Näytä viesti
Joo ankeinta on aina kattella sitä pistemäärää minkä olis saanu jos ei olis survonu välillä paria väärää namiskaa. Jossain 400 kantturoissa olis jos ei ryssis niitä kirjaimia välillä...
Masentavaa että pitäny laittaa edes näkösälle. :|

Ite oon ~16 vuotta näitä paskakasoja tökkiny (onks se paljon vai vähän jos on syntyny vuonna 1987), ja eipä se määräänsä nopeemmaks vaan kehity.

E: 378


Viimeksi muokannut akiky : 23.03.2009 00:32
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.03.2009, 23:20
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.619
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja akiky Näytä viesti
Masentavaa että pitäny laittaa edes näkösälle. :|

Ite oon ~16 vuotta näitä paskakasoja tökkiny (onks se paljon vai vähän jos on syntyny vuonna 1987), ja eipä se määräänsä nopeemmaks vaan kehity.
Joo ei parane. Mutta onneksi räpeltää näitä kirjaimia kuitenkin huomattavasti nopeammin näppiksellä kuin että alkas mustekynällä veivaamaan.

Morjenz taitaa olla niitä luonnonlahjakkuuksia... mullei tosa kisassa ainakaan mene yli 300 pistettä ilman hirmuhyvää tuuria. Toi Ö ja Ä aiheuttaa ne ikuiset ryssimiset...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 00:31 (GMT +2).