![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Toimiiko sen reijän kanssa maksimi kierroksen säätö? Ja miten hyvin,eli onko ollut ongelmia savumittauksissa?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Savut 0.3 ![]()
__________________
- eskimo kaenuusta |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jep.
Miulla vain 4800rpm ![]() Eli syytä on rajoittaa kaasuläpän asentoa esim.koivuhalolla. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pitäisikö se edicin vipu siirtyä sinne pakkosyötön suuntaan kun polkasee kaasun lattiaan isolla vaihteella.Ei vaan meinaa millään saada syöttämään tarpeeksi polttoainetta,kaasua joutuu vaan nostamaan lattiasta ennen kuin lähtee vetämään,parhaiten tuntuu kiihtyvän kun painaa kaasua tasaisesti lisää kierrosten noustessa,savua tulee pikku pölläys kun kaasua polkaisee,kierroksilla ei tule enää mitän ajossa.Ahtopainetta ei ole kuin 0.6bar.Aijemmi ilman turboa sieltä tuli mustaa savua ihan reilusti.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo sama ilmiö oli itelläkin, ja ratkaisuksi tein sen että nostin sen nipan ylöspäin sinne mutkaan.
Muistaakseni sillä helpotti. Kumpi ratkaisu siulla on se reikä vai kääntö? Ja jos kääntö niin sitä asentoa kannattaa hakea,eli vähän käännellä suuntaan ja toiseen,ja kiertää hieman sisään päin. Ja kaasuläpän aukeamaa kannattaa ja hakea eli milloin vetää parhaiten. Ei se vakio pumpulla savuakkaan koska ilmamäärä verraten polttoaine määrään on kasvanut. Ja mikähän ahti siihen tuli? Onko cuuleria? Joo ja tosiaan sitten kun sille kalvolle käy kuin entiselle tytölle,niin pari prikkaa sinne jousen alle,niin antaa hieman terävyyttä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Reijällä kokeilin.Meni se pikkusen paremmin tolla reikä systeemillä kun ensin en tehnyt mitään.Kokeilen seuraavaksi sitä nipan kääntöä,kyllä se lopulta löytyy kohdalle kun aikansa viittii temmeltää
![]()
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ Viimeksi muokannut elhapero : 23.03.2009 20:27 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo ja kannattaa kokeilla myös niitä paineita ylös sekä alaspäin.Koska jos se ahti on kovin pieni niin se kyllä äkkiä yläkierroksilla ahistaa. Itellä on 1 bar ja vielä ilman cooleria.Jos siitä nostaa yli niin ahistaa.
Sillä kello systeemillä ei muuten ole virkaa,ellei halua rajoittaa savutusta,koska se kalvojousi mysteeri sen säädön tekee. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ny pitää jo myyrä... | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.09.2006 15:18 | |
Parkkipaikalla voi pitää hauskaa | Bruno | Chit-Chat | 8 | 06.09.2006 21:45 |
Muistitko kääntää kelloa? | Käyttäjä | Chit-Chat | 11 | 26.03.2006 14:37 |
Tytöt tahtoo pitää hauskaa | Lars | Mikko Alatalo Fanclub | 0 | 26.07.2002 05:14 |