![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mita noihin muutoksiin kuului? Pelkat jousipakkojen paikan vaihdot vai myos kaantopaiden kulmakorjaus? Akkiseltaan kuitittomalle hommalle kuullostaa korkealta, mutta jos jossain firmassa teetetty niin tuon ne varmaan velottaa. Halpa se ei kylla ollu vaittaa niin kuka guru tahansa. Eihan siina ollu valistavetajia mukana?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Elämä on..
Hinnoitteluun lienee jätetty harjoitteluvaraa.. eli jos menee vituiksi niin urakassa on varaa ostaa uusi akseliputki tilalle, tai kolme. Tai sit on vaa pitänyt saada se mikki maksettua..
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
En minäkään sitä halvemmalla tekisi, miksi muidenkaan pitäisi? Hinta kannattaa tosiaan kysyä etukäteen niin tietää mitä odottaa.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Suzukissa ei välttämättä tarvitse kääntää napoja mutta jos haluaa kardaanikulmia säätää niin sitten se pitää tehdä. Lisäks jos oikeasti on hyvin tehty niin akseliputki on suora myös muutostyön jälkeen, tavalla tai toisella mitattuna. Toki itsekin olen tehny vähän sinnepäin, saattaa olla akseliputki lievästi käyrä eikä haitannut minun käytössä mutta jos tässä onkin ammattilainen antanut taidonnäytteen ja tehnyt viimisen päälle ni kyllä se sit maksaakin.
Pari vuotta sitten kysyin rengasliikkeestä paljonko maksaa jos peltivanteilta otetaan irti 195 kumit ja tilalle laitetaan irralliset 235 kumit, pieniä siis molemmat. Sanoin että ei tarvitse tasapainottaa eikä mitään muutakaan. Hinta oli luokkaa 50e. En uskaltanu edes kysyä paljonko maksaa jos vastaava työ tehtäs normaalisti tasapainotuksineen ym. Ei ollut mikään kiireinen sesonkiaika eikä kiire työlläkään. Sen verran olen itekin rengastöitä tehnyt että tiedän montako minuuttia siihen hommaan menee. Lopulta kävin kaverin tallilla vaihtamassa kumit... |
|
#5
|
|||
|
|||
voi voiLainaus:
Tähänkin voisi sanoa tein itse säästin, ammattimies osaa kyllä periä. Kerran kaveri oli vanhalla volvolla liikkeellä ja se alkoi tökkimään ja nykimään oikein kunnolla, no kaasarista puuttui jokin ruuvi. Huoltoaseman asentaja (siihen aikaan oli niitäkin) laittoi puuttuvan osan ja sääti volvon,noin kymmenen minuutin homma, kassalla laskun hinta oli 101,00 markkaa. Kaveri kysyi mistähän tuo hinta koostuu. Asentaja tähän... Osa markan ja tieto satasen |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Firmoilla on firmojen kustingit ja leipä pitää tienata. Kaverilta kaverille hinta on sopimuskysymys.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
osal menee jutun pointti aika rajusti ohi,jos muotoillaan asia näin et ollaan mettässä ja pyydät toiselta apua et saat vaikka ilmaa renkaisiin jollei ole omaa kompuraa,sanon et jep onnistuuhan tuo,ilmat on renkaassa ni se tekeekin 50e,
kysymys ei ole mistään työn palkasta jos 3h työ maksaa harrastajaa jeesaten 450e ni se on kusetusta parhaasta päästä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offi porukka näytille! | Bruno | Tapahtumat | 4 | 10.04.2006 06:52 |
| Pääkaupunkiseudun porukka | A45 | Tapahtumat | 1 | 29.07.2005 14:06 |
| Mönkkäri porukka | Nerd-O | Chit-Chat | 1 | 16.11.2004 10:37 |
| PS.Comin porukkaa Warn trophyyn ? | pee | Tapahtumat | 65 | 01.10.2004 23:14 |
| lahden offi porukka | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.07.2003 17:42 |