![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tiedä nyt vituttaako, mutta ainakin alkaa hermostuttamaan... Keskiviikko aamupäivällä joudun nielurisa leikkaukseen. Tämähän toki vaan todistaa että olen edelleen niiiin nuori kun "lasten leikkauksia" tehdään.. :-)
|
|
|
|||
|
|||
|
Ryssät!
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuli elämän ensimmäiset ylinopeus sakot tänään. 80 alueella 99kmh. 100e räsähti. niinkun ei olis muutenkin vähän rahaa
|
|
|
||||
|
||||
|
Hammassärky alkaa vituttaa kun klo 3 aamuyöllä alkoi ja nyt vielä ku on kaukana koto paikalta. Jos johonkin päivystävään pääsis.
|
|
|
||||
|
||||
|
pitäis mennä nukkuun mutta kun ei huvita.... on niin komia päiväkin ja jotain tarttis saada iakseksikin mutta...
|
|
|
|||
|
|||
|
no eilen löin pajavasaralla täyttä vasempaan kämmenen selkään... meinaa olla hiukka turvoksissa... ai että mikäkö tossa nyt vituttaa, no se et oon työtön ja nyt menee kallista autonrakennus aikaa hukkaan kun vasuri on hieman heikossa hapessa.
kait se pitää tallille silti mennä jos jotain sais aikaiseksi... |
|
|
||||
|
||||
|
Rahat on loppu, töitä ei ole ja hojon joutuu myymään pilkkahintaan et saa äkkiä myytyä et saa rahaa mut eihän sitä saatanan kukaan edes osta..
VITTU
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |