Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 19.02.2003, 15:50
Riku Riku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 169
Perusasetus

Ainakin tuo JK:n auto on nyt myyty, mutta en tiedä kuka osti... Myyty niillä alukiekoilla, joten hienon ja hyvän pelin on ostanut!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Oletko tilannut renkaita USAsta Discovery Tekniikka & Jutustelu 9 10.04.2007 19:27
Tilaan Usasta käytettyä roinaa. Mites verot jne. SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 2 31.01.2006 18:26
Osia USAsta?? Tekniikka & Jutustelu 0 02.03.2003 14:13


Sivu luotu: 01:16 (GMT +2).