Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.02.2003, 11:43
ideanikkari:n Avatar
ideanikkari ideanikkari ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.02.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 593
Perusasetus

Metsään haluais mennä nyt, mutta takuulla yllätyn, kun noi rojektit aina hieman venyy...

UAZ 469, D44 eessä/takana, Jeepin ohjaustehostin, jousitus lehtijouset mallia Jeep/Toyota mixing, 35*12,5*15" fillarit. Muuten "melkein" alkuperäinen, mitä nyt koneelle annettu hieman avaavaa lääkettä että hengittäis hieman paremmin. Kärsii liian pitkistä välityksistä mutta asialle on tarkoitus tehdä jotain heti kun se on mahdollista.

Putkirunkoinen projekti, jossa D44 + ? + TH 350C + Rover V8, jousitus työn alla (kahistelee jatkuvasti Koneenrakentajan taulukkokirjaa ja kiroaa...), edessä yksi kolmiotuki+panhard, takana kaksi kolmiotukivartta. Valmistuu sitten joskus.....

...ja kerran vielä pojat...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ja kansa taisteli Ex_inkkari Chit-Chat 1 28.06.2007 17:46
Ketkä ajelee Venäjällä helatorstaina ? Vx4xxxx Tapahtumat 13 11.05.2007 21:00
Missä kuorma-auto offarit ajelee ??? Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 7 01.11.2005 14:32
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Tasavallan Presidentin valitsee Suomen kansa! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:10


Sivu luotu: 23:50 (GMT +2).