![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Metsään haluais mennä nyt, mutta takuulla yllätyn, kun noi rojektit aina hieman venyy... UAZ 469, D44 eessä/takana, Jeepin ohjaustehostin, jousitus lehtijouset mallia Jeep/Toyota mixing, 35*12,5*15" fillarit. Muuten "melkein" alkuperäinen, mitä nyt koneelle annettu hieman avaavaa lääkettä että hengittäis hieman paremmin. Kärsii liian pitkistä välityksistä mutta asialle on tarkoitus tehdä jotain heti kun se on mahdollista. Putkirunkoinen projekti, jossa D44 + ? + TH 350C + Rover V8, jousitus työn alla (kahistelee jatkuvasti Koneenrakentajan taulukkokirjaa ja kiroaa...), edessä yksi kolmiotuki+panhard, takana kaksi kolmiotukivartta. Valmistuu sitten joskus..... ...ja kerran vielä pojat...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ja kansa taisteli | Ex_inkkari | Chit-Chat | 1 | 28.06.2007 17:46 |
| Ketkä ajelee Venäjällä helatorstaina ? | Vx4xxxx | Tapahtumat | 13 | 11.05.2007 21:00 |
| Missä kuorma-auto offarit ajelee ??? | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.11.2005 14:32 |
| O: Lapin Kansa 17.7. | Paavo | O/M/V Muut | 8 | 20.07.2005 09:37 |
| Tasavallan Presidentin valitsee Suomen kansa! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:10 |