Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.03.2009, 21:03
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Joo on kanssa tullut kaikenlaista tilailtua ebaysta. Kokemukset pääasiallisesti positiivisia. Roodogsilta on ausseista tullut jopa hjn kytkinpaketteja suoraan postiin ohi tullin. Sitten vaan yks vitun kiinaxenonmyyjä on nyt hankala. Homma meni niin että tuli yks 24v bixenonkitti jossa oli oikeet ballastit mut väärät 12v polttimot. Samalta jullilta oli tosi edulliset h1 xenon kitit joita tilasin 2kpl. No ne oli käyny suomessa lentokentällä ja lähetetty takas myyjälle koska osoitetiedot oli puutteelliset. Nyt vinosilmä haluis 40$ että lähettäs ne uudelleen. Sanoin et jumalauta mun ebay tilissä on just oikeet osoite tiedot eli lamput tänne tai puretaan kauppa. Ei oo vielä mitään kuulunu. Viimenen kerta kun tollaselta tilaan. Täytyy ruveta pommittamaan jotain bad reputationia myyjälle ebayssä jos jotain rupeis sit tapahtumaan.
muistatko minkänimiseltä ostit? oma xenonit tuli winnie-biz nimiseltä myyjältä.

Vastaa lainaten
Vanha 14.03.2009, 22:03
Luigi81 Luigi81 ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Tammela, .
Perusasetus

Mun xenonit tuli "dizaa8" nimisen tyypin "tehtaalta" Kiinan Shanghaista. Täytyy sanoa että oli hyvää palvelua,vaihto takuuseen ballastin joka hajos,ainoot kulut mun puolesta oli n.8 euron postimaksu...

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
EBay NBRT Chit-Chat 10 27.06.2007 10:23
Ebay(USA): Range Rover Convertible TimoV Tekniikka & Jutustelu 5 21.02.2007 10:23
RC rock crawlereita Ebay:ssä Mutamies Chit-Chat 10 04.04.2006 20:39
Uazin osia ebay:stä samisami2 O/M/V Muut 8 07.09.2005 12:49
eBay Killman Chit-Chat 2 25.02.2005 23:10

Sivu luotu: 15:16 (GMT +2).