![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jep Jep yks homma tuli taas todettuu tällä koeajolla eli yks asia mogsulla onnistuu... Suurin osuus kyllä taitaa olla kuljettajalla että näin käy mutta hieno on kyllä tuo kohtalaisen hidas pikkupuoli kun saa kyllä kikkailtua auton melkosiin koloihin helposti mutta aikamoisesti saa kyllä kallistuu ennenkuin kippaa ja mitään varsinaisia vaurioita ei tullu kuin toinenki peili risaks ja jotain tarvii keksii jakolaatikon vivuille ettei öljyt tuu juuresta pihalle jos sattuu joskus viel kaatumaan... Ai niin ja jakopään välistä kuseskelee kyllä hitusen liikaa öljyä eli kai sekin tarvii repii auki ):
Viimeksi muokannut kares : 14.03.2009 20:05 Perustelu: vikalistaan lisäys (; |
#2
|
||||
|
||||
![]()
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei hyvältä kyllä näytä ku kolme reissuu ja kolme kaatoo /:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Juu kannattaa hoitaa öljy vuodot kuriin. Oli todella ikävää kun nais henkilöltä kastui housut
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
hei kares
eikös teille joskus tullut naantalista mokin runko missä oli mb 230 kone ja avolava nissanin koppa?
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sitä lyötiin lekalla päähän ,akselit on tuossa "möhkö" pyörä lantikka projektissa...
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli tutkittua kämmäkän ajon vaurioita ja mitään ihmeellistä löytyny ,ainoo isompi vaurio on hantinpuolella kun sai aika rajun niitin helmapalkkiin ja palkki siirtyny jonkun sentin sisään rytäten peltiä melkolailla edellään sen enempiä en oikonut mitään vaan rälläkkä hitsauskone pätkä rautaa tueksi jos ei vaikka enskerralla suzukin pellit myötäilis niin helposti...
Takapäähään tuon näkönen viritys... Etummaiseen tuommonen... Ja liukukita tuli ruuvattua kiinni... |
#8
|
||||
|
||||
![]() Ja painoa lisää
Hyvä hyvä, laita lisää rautaa vaan, pääset ihan uusille lukemille seuraavassa punnituksessa
![]() Ja nyt kun oot laittanu korin ja rungon kiinteästi toisiinsa kiinni, niin noi korin kumityynyt vois heittää pois ja korvata nekin jollain painavammalla, esim raudalla. ![]() ![]() Alkaa Mogsu pysymään paremmin pystyssäkin, kun lisäät alas painoa. ![]() ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ja liukukita tuli ruuvattua kiinni...
Täytyy hattua nostaa ku oot tommosen auton rakentanu ja aikamoista pikavauhtia.. btw. sulla taitaa mennä toi naru väärinpäin tonne rummulle vai valehteleeko mun silmät..? eli rummun alapuolelta pitäis puolata nartsa sisään.. jos nään oikein niin nyt toi rasittaa vinssin runkoa ja kiinnityksiä ihan v...sti.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 |