Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.02.2003, 22:01
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

No mursu mikä mursu... vaan oli tänäänkin niin horroksessa ettei lähtenyt käuntiin vasta kun olin tarjonnut siihen sähkö kaksi tuntia.
Melko vakion(lue väljän) oloinen 300GD vm-81. Mitä nyt noilla "maasto"renkailla heittää nopeusmittari jonkin verran, alkuperäisillä ei heittoa ollu yhtään. (mittari 75, todellinen nopeus 85. Mitä sitten lien oikea vauhti kun mittari näyttää ~127, pelotti ainakin).
Ollu "teho-osastolla" hoidossa tämän ajan jonka ollu mulla. Lähes kaikki kuluva kohta vaihettu + maali(valkoinen ei oo tarkoitettu auton väriksi). Tosin konetta ei vielä avattu... Kaikkee kuitenkin suunniteltu.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ja kansa taisteli Ex_inkkari Chit-Chat 1 28.06.2007 17:46
Ketkä ajelee Venäjällä helatorstaina ? Vx4xxxx Tapahtumat 13 11.05.2007 21:00
Missä kuorma-auto offarit ajelee ??? Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 7 01.11.2005 14:32
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Tasavallan Presidentin valitsee Suomen kansa! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:10


Sivu luotu: 15:07 (GMT +2).