![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No mursu mikä mursu... vaan oli tänäänkin niin horroksessa ettei lähtenyt käuntiin vasta kun olin tarjonnut siihen sähkö kaksi tuntia. Melko vakion(lue väljän) oloinen 300GD vm-81. Mitä nyt noilla "maasto"renkailla heittää nopeusmittari jonkin verran, alkuperäisillä ei heittoa ollu yhtään. (mittari 75, todellinen nopeus 85. Mitä sitten lien oikea vauhti kun mittari näyttää ~127, pelotti ainakin). Ollu "teho-osastolla" hoidossa tämän ajan jonka ollu mulla. Lähes kaikki kuluva kohta vaihettu + maali(valkoinen ei oo tarkoitettu auton väriksi). Tosin konetta ei vielä avattu... Kaikkee kuitenkin suunniteltu.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ja kansa taisteli | Ex_inkkari | Chit-Chat | 1 | 28.06.2007 17:46 |
| Ketkä ajelee Venäjällä helatorstaina ? | Vx4xxxx | Tapahtumat | 13 | 11.05.2007 21:00 |
| Missä kuorma-auto offarit ajelee ??? | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.11.2005 14:32 |
| O: Lapin Kansa 17.7. | Paavo | O/M/V Muut | 8 | 20.07.2005 09:37 |
| Tasavallan Presidentin valitsee Suomen kansa! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:10 |