![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() joo loppu oli eikä osanneet sanoo koska tulee lisää? onko kumhoja saatavilla jostai muualta
|
|
|||
|
|||
![]()
Kuinkas nopeesti tommosen kumhon kumi oikein kuluu?Kellään kokemusta? Joskus aikoinaan sain käyttöbiilistä juurikin Kumhon renkaat tuhottua yhdessä kesässä...(15tkm)
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
35x12.50R15 154,10 €/kpl: http://www.reifentiefpreis.de/Offroa...&reifen=reifen Just tilasin Cooperit tuolta, satasen tuli rahtia päälle. Matkahuolto toi kotipihalle samaan rahaan. PayPalilla voi maksaa, niin saa tilaukseen samantien virtaa. |
|
||||
|
||||
![]()
pomppaapas hinta noilla kolmevitosilla nätisti verrattuna kolmekolmosiin...
|
|
||||
|
||||
![]()
ja vielä kun löytyis vähän isompia noita "halparenkaita...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kumhot KL71
Itse tilasin kyseiset renkaat 33 " , ainakin ovat Englannissa kovasti kehuneet
saa nähdä, viimeistään syksymmälllä saa testata seuraavalla paratiisin matkalla mikä on hinta/laatusuhde |
|
|||
|
|||
![]() Kumho KL 71
Itse tilasin 33" ainakin ovat Englannissa pärjänneet hyvin
testeissä saa nähdä mikä on hinta/laatusuhde viimeistään syksymmällä seuraavalla paratiisin reissulla |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kommentar zur Bestellung: Achtung Finnland!!!!! Versandkosten 100,00€ Kaks kertaa oon tosiaan tilannu ja onnistunu. |
|
|||
|
|||
![]()
Tere!
Itse tilasin Englannista http://www.camskill.co.uk 31-10.50 kesällä,hintaa tuli kotiovelle kannettuna muistaakseni sillosen kurssin mukaan 420 € nykykurssilla sama rengas näyttäs olevan tuos alla Total price of goods £310.80 *349.33 Euro (EUR) Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) - Renkaat - 4x4) £100.00 ORDER TOTAL £410.80 *461.73 Euro (EUR) toimitus kesti noin viikon. Ihmeen hiljaset ainakin vanhakoppasen Pajeron alla,pehmeää kumia ovat....jonku tonnin ajanu eivätkä juuri ole kuluneet. |
|
||||
|
||||
![]()
Itellä paikalliselta rengasmyyjältä 31x10,5-15 550€ töineen. Vanhat kumit vanteilta ja uudet tilalle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei juurikaan kasvanut äänet verrattuna vakio kesäpyöriin.
Ihan hiljaisilla nopeuksilla huomaa karkean kuvion. Mutta mun mielestä paranee vain vauhdin kasvaessa 80-120km/h. Aika paljon tulee sahattua väliä Helsinki-Lappeenranta eikä edes muija ole valittanut ylimääräisitä äänistä ![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan 17" rupulikumit | LaaLaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 29.10.2008 18:04 |
uusi Kumhon MT | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 09.06.2008 16:50 |
MYYTY: Kumhon 33/12.5-15 MT renkaat vanteilla | Nerd-O | O/M/V Renkaat ja vanteet | 9 | 17.08.2007 06:50 |
Kumhon rengaspaineet kadulle | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 22.12.2006 13:01 |