![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Laitan tästä hyvää palautetta lisää oskulle mukavasta reissuta, maastot sopivan pahoja ns, vakio vehkeille. Vahingot jäi tosiaan vaan kosmeettisiks, jos ei lasketa yhen hojon vääntyneitä riippuja ja katkennutta vinssin vaijeria. Lommoja tuli, lisävaloja meni mu hieno reissu silti. Opastus oli huippu luokkaa, oli "helppo" ajaa kun osku oli kyytis. Kiitos ja kumarrus. Keväämmällä uudestaa jos löytys pehmeempää ja autot olis saatu päivitettyä astetta paremmiks.
|
|
|
||||
|
||||
|
Täytyy ensi kerralla ilmoitella täälläkin, ehkä
![]() Ei muuta kuin ottaa yhteyttä kun kiinnostusta lähtee ajeleen niin hoituu kyllä. Itse kyllä lähden messiin vaikka sit vaan kyytiin tai käveleen.Johan siel kekkula nyt ihmeitä höpöttelee Mut hyvä et reitit kelpas ja apparointi Ja keväämmällä tervetuloa etsitään vähän kurakkojakin. Kyllä se mukavampi on ajella kuin on vähän enemmän kuin se 1-2 autoo mut päivä loppu kesken viel olis ollut hiukan ajettavaa vaikka nyt kyl ajettiin eniten muihin kertoihin verraten. Nyt olis hyvin jälkiä mettäs näkis urat hyvin mis ajella eli jos kiinnostusta niin koskas lähdetään ajeleen? Siis tuutte ajeleen ite en tuu vieläkään ajeleen
|
||||
|
||||
|
mullaki on auto taas tällähetkellä safari kunnos, mutta en mä yksin viiti kyllä lähtee sinne ajeleen, että jos joitain innokkaita löytyy niin lähden kyllä.
|
|
|
||||
|
||||
|
linnan auto pelaa, mantilan auto pelaa, makkosen auto pelaa, niinimäkeä kannattais kysästä kun sillä on se suiza, mulla ei oo ihan ajokunnos.... et ei ihan yksin tarvi lähteä kun sais vaan porukkaa liikkeelle...
|
|
|
||||
|
||||
|
meitä ikaaliste jätkiäki tulee uudestaa ajaan vaikka mentäs tässä lähiaikoina. Kaikki autot on ajo kunnos viä
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo kylällähän se kekkula näky ajelevan..
Ei muuta kuin keksitte päivän.. muuta väliä ei pitäis olla kuin että vkl
|
||||
|
||||
|
täs kuus en ainakaan kerkiä, mut ens kuun puolelle kun keksitte jonku päivän niin katotaan sopisko mulle.
ja vloppu koska tällä hetkellä töissä säkylässä kaikki viikot.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ikaalisiin ajelemaan 23.08.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 29 | 23.08.2008 23:01 |
| Ikaalisiin ajelemaan 6.7.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 9 | 06.07.2008 21:12 |
| Ikaalisiin ajelemaan 14.6.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 36 | 27.06.2008 17:38 |
| Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 47 | 29.01.2008 10:17 |
| Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 27 | 19.01.2008 01:17 |