![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
En kyllä itse laittais noin pientä, kuka voi käsi sydämellään sanoa etteikö muka offissa tarvitsisi myös huipputehoa ja kierroksia koneesta? Ja muutenkin, itsellä oli GT2256V (2.8 litraisesta koneesta) 2.5 litraisessa läjän koneessa eikä siihen olisi ainakaan yhtään pienempää VNT ahdinta kaivannut.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Kerrotko vähän miten se toimi tuossa 2.5l koneessa? Millä kierroksilla heräsi ym.? Oliko pumpulle tehty mitään? Löytyisikö sattumalti teholappusta? Täytyy sillä dumpilla kokkeilla saada toimimaan, tai sitten hommaa suoraan HJ-61:n palikoita. Siinä ei tietääkseni kaasuläppää ole? Mites swamper kirjoitit "25v x2"? Oliko siinä siis kaksi tuon luokkasta ahdinta? Mietein alunperin laittavani tämän kahdella Garretin GT2052V:llä (olisiko jollain speksejä tähän ahtimeen?) Garrett GT2256V 40 mm / 44 mm Garrett GT2052V (speksit puuttuu, kertokaa nyt joku) Garrett GT1749V 37mm / 38.3 mm Noita on euroopassa kohtuu hinnoin tarjolla mielin määrin. Siksi pysyn mieluiten näissä. Kahdella ahtimella näillä, kolmea... ei piru sellasta härpätintä voi tehdä. Alimmat hinnan ja saatavuuden takia olisivat parhaita mutta pienimpiä...
__________________
MAASTURISTIT RY Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins EX: BJ-42 4.0l diesel (2H). |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hyvin se toimi, säätöjä sai jonkin aikaa ihmetellä ennenkuin löytyi kompromissi, yksi dynolappukin löytyy mutta se on muuton jäljiltä jossain.
Ja ei ne paikat suurilla pakopaineilla todellakaan ehjänä pysy, tämän seikan tuntuu monet unohtavan. LAITA siihen pakopainemittari heti ensimmäiseksi, säädöt sen mukaan. Liian suuret pakopaineet polttaa koneen hyvin nopeasti. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
MAASTURISTIT RY Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins EX: BJ-42 4.0l diesel (2H). |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kahdella GT2052V:llä se ainakin herää herkästi vielä. Miteköhän kahdella GT2256V.... ?
Mietintää-laskentaa-pohdintaa.
__________________
MAASTURISTIT RY Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins EX: BJ-42 4.0l diesel (2H). |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ40 AHTAMINEN | jaska77 | Tekniikka & Jutustelu | 76 | 26.07.2007 09:50 |
| Suzukin ahtaminen | salpa | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.03.2007 20:50 |
| -83 hiluxin ahtaminen | osatauno | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.10.2006 21:27 |
| patrollin ahtaminen!! | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.02.2006 21:51 | |
| uazin ahtaminen | uakkeri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.05.2005 17:22 |