![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Joo asiasta tietämättä kuulostaa kyllä aika pienoiselta,tuo ahti.
No varmasti lähtee pieniltä kierroksilta,mutta ei varmaan kannata lähteä hulluttelemaan paineiden eikä kierrosten kanssa. Toisaalta jos renkaiksi tulee 37 tuumaset,niin 4.11 välityksillä koneen kierrokset on n.1900 rpm/80 km/h,niin silloin kyllä hyvästä alaväännöstä,ja siitä että turbo herää aikaisin on aika paljon iloa.Ei putoa vetoalueen ulkopuolelle kierrokset kun vaihtaa isompaa vaihdetta.Eli kannattaa ainakin kokeilla. Öljyn paluu suoraan öljypohjaan,ja turbon alle suoraan. Kyseisen pannun ja noiden paine-ero säätöisten masiinoiden ahtamisesta löytyy slck:n puolelta kohtuullisesti asiaa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ40 AHTAMINEN | jaska77 | Tekniikka & Jutustelu | 76 | 26.07.2007 09:50 |
Suzukin ahtaminen | salpa | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.03.2007 20:50 |
-83 hiluxin ahtaminen | osatauno | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.10.2006 21:27 |
patrollin ahtaminen!! | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.02.2006 21:51 | |
uazin ahtaminen | uakkeri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.05.2005 17:22 |