![]() |
![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Juuri vaihdettiin omaani 85.een kyseiset kumit. Jos teet itse, perehdy hydraulisten venttiileiden oikeaan esisäätöön, jotta ei tarvitse avata uudelleen kun nakuttaa johtuen liian löysästä esisäädöstä. Katsii käyttää moottoria ennen venttiilikoppien kiinnitystä, jotta kuulee nakuttaako, jos nakuttaa,kiristä keinuvivun pulttia/venttiili,kunnes nakutus lakkaa. Kannattaa muuten laittaa Fell-pro tiivisteet venakoppiin ja GM omat venttiileiden varsiin, vaikka ovat hieman kalliimmat kuin halpikset. (Jake myy). Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Range Rover V8 EFI 1985 | Revolver | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 22.07.2007 21:47 |
M: Range Rover vm. 1985 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 21.11.2006 18:02 | |
M:Hilux 1985-MYYTY- | juhaK | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2006 08:33 |
corvette 1985 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 07.02.2003 13:33 | |
Corvette 50v ja Corvette Club Finland | ZR1 | Yleiset | 0 | 07.11.2002 21:53 |