Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.03.2009, 21:30
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Unhappy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JER81 Näytä viesti
Lyhythän se on, samaa luokkaa 1.vaihteen kanssa. Jos pakilla aikoo antaa happea ja puhdistaa renkaat, niin pitää kyllä vaihtaa pitkälle puolelle.
Taitaa olla ainut huono asia hitaissa välityksissä...
Huomasin kanssa kun räppi suskaan duunattiin "tossu"välitykset jakolootaan.

__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.03.2009, 12:30
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Mitäs tuo jakolaatikon vaihto vaikutti maantievälityksiin?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.03.2009, 19:20
JER81:n Avatar
JER81 JER81 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.05.07
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 162
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gikseri Näytä viesti
Mitäs tuo jakolaatikon vaihto vaikutti maantievälityksiin?
Jimnyn jakolaatikon nopean puolen välitys oli 1,63:1 ja nyt vaihdetussa samurain laatikossa 1,70:1.
Käytännössä en huomannut mitään eroa maantiellä ajossa laatikon vaihdon jälkeen, tai no samurain laatikko ulisee enemmän.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.03.2009, 18:30
JER81:n Avatar
JER81 JER81 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.05.07
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 162
Perusasetus

No niin tulihan siitä Jimnystä ihan oikea NELI-veto!

ARB:n paineilmalukko löysi tiensä myös etu-akseliin.

Homma tuli aloitettua nostamalla etu-akseli pukkien varaan ja laskemalla öljyt pois perästä.



Jarrusatulat ja napalukoille menevät alipaineletkut irti.



Alipaineputki-hässäkkä irti akselista.



Kääntöpallon tiiviste ja renkaat irti.



Sitten vaan ohjausvarsi ja raidetanko, sekä olkatapit irti, jonka jälkeen koko napa-paketin vetoakseleineen pystyi vetämään irti tasauspyörästöstä ja akselista.



Tämän jälkeen tasauspyörästö irti akselista ja pöydälle levälleen.







Liitin paineilmaa varten.





Laakerit ja ratas kiinnitetty lukkoon.



Perän "laakeripesän runkoon" piti jyrsiä kolo kupariputkea varten.



Paineilmaholkki ja putki paikoillaan.



Etuperä paikoillaan.




Taas yksi kohta suoritettu Jimnyn TO DO- listalta, mitähän sitä seuraavaksi keksisi...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.03.2009, 09:39
j1s:n Avatar
j1s j1s ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: kälviä, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

Seuraavaksi saat rueta vaihtelee vetoniveliä oikeen urakalla
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.03.2009, 16:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Paljonkohan tämän auton rakennus on maksanut kaikkineen hilppeineen?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.03.2009, 20:26
JER81:n Avatar
JER81 JER81 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.05.07
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 162
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Paljonkohan tämän auton rakennus on maksanut kaikkineen hilppeineen?
Vähintäänkin riittävästi.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.03.2009, 20:24
JER81:n Avatar
JER81 JER81 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.05.07
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 162
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja j1s Näytä viesti
Seuraavaksi saat rueta vaihtelee vetoniveliä oikeen urakalla
Joo voihan siinä niinkin käydä Pitääpä selvitellä jo etukäteen mistä noita niveliä oikein saa.
Ilmeisesti eri nivelet kuin SJ413 tai Samuraissa?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.03.2009, 20:31
greensj:n Avatar
greensj greensj ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.03.04
Sijainti: Pietarsaari, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Nivelkoko sama kuin SJ410 mutta eri pituus. Luulen että Trailjimnystä saadaan vahvistetut nivelet ja vetarit. Itse olen vaihtanut koko SJ410:sen "napa" ja toimii hyvin. SJ 410:sen nivelet maksaa vain 59e ja tähän asti ne on kestänyt
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 00:11 (GMT +2).