Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja burton
kyl nuo valot tuntuu kestävän ainakin normi maantie oloissa suola sontaa hyvin.
|
No voe helvata ja mä menin noita ostamaan ja sulla olis ollu noin monta. Kyl niist yhet ois joutanu
No asiaan. Eilinen tallipäivä oli taas melko plusmiinusnolla.
Olin vähän putsaillu sähköjohtoja ja yllättäen katkoin sitten vääriä piuhoja jotka aiheutti mm. peruutusvalojen toimimattomuutta. No kun tarpeeks monta johtonippua purki niin löytyhän se vika lopulta.
Suurin ongelma tuli kun pulttasin pohjapanssarin kiinni. Koko laatikkopaketti makas aika pahasti panssarin päällä. Eipä siinä muuta mutta käsijarrulevy oli ihan kiinni siinä. Nostin sitten laatikon kannatinpalkista koko pakettia noi 10mm mutta vieläkin levy hinkkasi panssariin pahasti kiinni. Sitten otin taas kerran panssarin alas ja otin isohkon lekan 1,5m varrella ja aloin nuijimaan. Hetken päästä panssari oli nuijittu siihen uskoon että alle laitettuna käkkärilevyn ja panssarin väliin jäi noi 5mm tilaa. Voi olla että se levy siihen vielä jossain tilanteissa tapaa mutta katotaan nyt. Ainakin jos panssarin taas ajaa solmuun niin ongelma toistuu. Pitäs jotain vahviketta laittaa tai sitten kylmästi nostaa laatikkopakettia vieläkin enemmän.
Sitte käsijarru. Pitää hyvin paitti mäessä. Edellisenä päivänä toimi ihan hyvin mutta pienen testisession jälkeen taas ei. Levy oli kyllä aika lämmin mutta liekkö se pitoon vaikuttaa. Bertan kojelaudan alla olevalla kahvalla ei vaan tunnu oikeen saavan tarpeeks voimaa vetoon. Jatkoin satulan pään vipuvartta noin 3-4cm että sais lisää voimaa. Saas nähä miten käy. Jostain vielä tihkuu hieman peräöljyäkin. Levyssä sitä ei ollut mutta satulalla kyllä.