![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Uusia hankintoja kävin testailemassa meidän testiradalla. Muutama kuva. Mikille terveisiä tämän kuvan myötä ---> ei mennyt multa ikkuna särki ![]() Montuilla kikkaillessa. Kovin tuntui olevan pitävä keli...
|
|
|
||||
|
||||
|
Tulevana viikonloppuna (7-8.3) vois ajella porukalla ja siivota vähän paikkoja alueella. Siivota siis uudempia uria siisteiksi risuista ja terävistä kannoista. Sehän kävisi helposti jos saataisiin porukkaa ajelemaan ja samalla reittejä ajellessa putsais edellä rataa. Makkaratkin voitais paistella samalla jossain välissä. Minä ainakin olen mukana.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lauantaina vois lähteä , pittää ottaa siirtokilvet
|
||||
|
||||
|
Lauantai menee jäärataillessa CosworthRsClubin kanssa, sunnuntaina olen taas toisella paikkakunnalla
![]() Edittinä, jokos sulla Pete on renkaat alla ja koeponnistettuna
|
||||
|
||||
|
caddy jos malttas katsella nuo kuvat niin huomaisit että pete on koe ponnistanu renkaat
tulen siivoamaan jos olen paikalla ihan varmaksi en uskalla luvata.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eipä tällä raketinomaisella mokkulalla jaksa kuvia latailla Hidas auto, hidas netti...
|
||||
|
||||
|
tällä hetkellä näyttää sille että olen lauantaina varpaisjärvellä emännän vanhempien luona pilkillä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |