Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.02.2009, 09:11
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

eikös tuon alatukivarren kiinnikkeen alareunaa voisi leikata vähän lyhyemmäksi, niin ettei tuota lippaa jää tarttumaan kiviin ja kantoihin.
eli tukivarren lenkki jäisi "liukupinnaksi", pikkasen siinä kyllä kivikossa tukivarsi kärsii enemmän. mutta niitähän saa uusia

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.02.2009, 09:20
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.932
Perusasetus

Joo ala kiinnikkeistä leikataan vielä noin 2.5 cm alhaalta pois.kun tein korvakkeet jätin niihin hieman työstö varaa. tulee pikkuisen alemmaksi kuin traction barin alakiiniken tai jousi lautaset.
Jos oikea oppisesti oltaisiin tehty niin alavarsia olis tarvinnut laskea vielä alemmaksi napalinjaan nähden.olikohan pirate4x4 palstalla juttua jenkeistä jossa yks teki mogin akseleilla ja 4-linkkiä niin että jousitus geometria on mitattu akseli putken mukaan niin teki aika noita omaa elämää akselistot jossain videossa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.02.2009, 09:44
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Kerkeetkö niputtaa auton Bonehillin kisaan ?
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.02.2009, 09:51
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.932
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eetza Näytä viesti
Kerkeetkö niputtaa auton Bonehillin kisaan ?
En tiiä,puuttu taka jousituksen lisäksi tankki,rock ringit,etuakselin ehjäys,takapyörä kaarien avarrus ja apparin oven kasaus.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.02.2009, 10:56
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

On noi tukivarret kyllä aivan onnetonta paskaa, tollaset rimpulat on on sun ajossa solmussa jo ennenkuin sen saa tallista pihalle. Varsinkin kun ne näyttäis olevan oikein tyrkyllä jokaikiselle kannolle ja kivelle.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.02.2009, 22:13
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.932
Cool

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo Näytä viesti
On noi tukivarret kyllä aivan onnetonta paskaa, tollaset rimpulat on on sun ajossa solmussa jo ennenkuin sen saa tallista pihalle. Varsinkin kun ne näyttäis olevan oikein tyrkyllä jokaikiselle kannolle ja kivelle.
Joo mutta sitä varten sulla on sitä poraakselia ja nyt on saatu sitä puslapesiin sopivaan ainesputkea jos noin 15mm aine vahvuus ei tukivarsissa riitä niin on kumma.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.03.2009, 02:19
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

On se kumma, kun ensin asennetaan portaalit, niin hyvin ja tukivarret on tommosta markkina siimaa. Onko tossa nyt mitään järkeä laittaa hirveet kanto tutkat tonne alustaan? Kyllä minäkin ymmärrän että tukivarret pitää olla mutta onko niiden pakko tolleen asentaa eikö lj tukivarret ois olleet kovempaa kamaa? Ja muutenkin ihmetyttää kun auto muutenkin todella hyvin rakenneltu ja sitten nää vetää tämmöset pohja noteeraukset?! Onko järke vai ei?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Datsun Patrol -82 3.3diesel Tekniikka & Jutustelu 7 22.01.2009 11:03
Myyty: Datsun patrol MF356 O/M/V Ajoneuvot 7 21.03.2008 16:26
M: Datsun Patrol vm:81/VOI POISTAA Hespa O/M/V Ajoneuvot 1 28.02.2008 22:33
M: Datsun Patrol -82 Patu_Patukka O/M/V Ajoneuvot 7 15.12.2007 16:58
M:Datsun patrol MYYTY tapsa4x4 O/M/V Ajoneuvot 11 02.09.2006 08:28


Sivu luotu: 17:34 (GMT +2).